  • 1. Data: 2004-12-10 12:13:21
    Temat: Dwa lata dla Rywina? Nie przesadzają troche?
    Od: "Maxiuca" <m...@p...fm>

    Ja naszych sądów nigdy nie rozumiałem. Przecież za pobicie staruszki dostaje
    sie zawieszenie, a ten ma dwa lata w pierdlu siedzieć? Prawie wszyscy pijani
    kierowcy dostają zawiasy a ihmo są groźniejsi dla społeczeństwa niż jakiś
    oszołom.

    Niech zapłaci milion złotych na jakąś fundacje i przez rok podciera tyłki w
    domach opieki społecznej (ograniczenie wolności) to się skuteczniej oduczy
    oszustw niż przez dwa lata na NASZ koszt w więzieniu z bandziorami.

    --
    "Nie troll, a BoLo. To coś więcej niż zwykły troll, to ubertroll."
    - Maciej Kaczyński dnia 26.10.2004 na prgkk

  • 2. Data: 2004-12-10 12:27:37
    Temat: Re: Dwa lata dla Rywina? Nie przesadzają troche?
    Od: "Moniuszko" <e...@w...pl>

    Wyrok wyrokowi nie równy....tymardziej, że nie dowiedzieliśmy się kto jak
    gdzie i kiedy....... tylko same poszlaki i mataczenie.
    To jeszcze nic..... ostatnio był wyrok dla jakiś dwóch gości co kręcili na
    0700 z wynajmowanych mieszkań. Przyznali sie, wyrazili skruchę itp, podobno
    rachunków ludzie nie zapłacili i tpsa ma to jakoś anulować. Dostali po 4,5 i
    chyba 3,5 roku!!
    Fakt, że informacje były szczątkowe o tym procesie (może już byli karani,
    nie byli małoletni i prokurator srogi). Nie widzę w tym sensu, tak jak
    piszesz lepiej, żeby pracowali społecznie i oddali kasę....

  • 3. Data: 2004-12-10 13:19:12
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Maxiuca" <m...@p...fm> napisał w wiadomości

    Wyro taki ma pewnie mieć również funkcje odstraszającą potencjalnych
    następców. Polska chce dać znać światu, że walczy z korupcja. No i Rywin
    poległ na tym polu chwały.

  • 4. Data: 2004-12-10 14:09:53
    Od: "Olleo" <o...@c...tlen.pl>

    > Wyro taki ma pewnie mieć również funkcje odstraszającą potencjalnych
    > następców. Polska chce dać znać światu, że walczy z korupcja.

    Skazali tylko 1 czleczka w morzu i to na tylko 2 lata? Czy mam rozumiec, ze
    to taki analogiczny symboliczny gest do tego 50% progu podatkowego?
    --
    Olleo

  • 5. Data: 2004-12-10 15:33:45
    Od: "Beniamin" <b...@c...pl>

> [...]
    > w domach opieki społecznej (ograniczenie wolności) to się skuteczniej
    > oduczy oszustw niż przez dwa lata na NASZ koszt w więzieniu z bandziorami.

    Ale dostają takie wyroki w zawieszeniu, kiedy okazują skruchę, współpracują
    przy ustaleniu okoliczności sprawy. A tu skazany _nie wskazał wspólników_.
    Kolejni oskarżeni w podobnych sprawach nie będą już tacy pewni siebie i być
    może zdecydują się na współpracę.
    Pozdrawiam,
    Beniamin

  • 6. Data: 2004-12-10 15:53:48
    Od: "Adam_S" <a...@i...pl>

    > może zdecydują się na współpracę.
    wyrok jest polityczny nie może więc być sprawiedliwy. A uparciuch Rywin nie
    chce wskazać naszych prtzeciwników ppolitycznych.
    pozdrawiam
    Adam Syroka