  • 1. Data: 2004-12-10 11:44:35
    Temat: Akt notarialny - faktura
    Od: Wilhelmina <o...@p...fm>

    Witam,
    Bym moze ze ja sie wyglupie teraz tym pytaniem...

    3 tygodnie temu podpisalam akt notarialny i zaplacilam jakas tam kwote w
    kancelarii.
    Dziasiaj wlasnie dostalam z tej kancelarii fakture VAT na 915 zloty i
    teraz zastanawiam sie czy to jest, ze tak powiem "faktura wstecz", czy
    to jest cos co jeszcze mam zaplacic?
    Bo z drugiej strony nie bardzo wiem zo co znow mialabym placic.
    Niestety wszystkie papiery ktore popisalam wtedy w kancelarii nie mam
    przy sobie i ine moge zobaczyc co tam jest napisane, a troche sie
    niepokoje..

    Moze wiecie co to takiego moze byc.
    Na fakturrze pisze ze to oplaty za akt notarialny i za wypisy.

    W wogole to ta kancelaria chyba powinna mi jeszcze przyslac jakis wypis
    faktyczny z ksiag wieczystych, czy nie?

    olga

    --
    http://www.olga.dobczyce.net -> o podróżach mych do Rosji [głównie]
    oraz innych krajach byłego ZSRR

  • 2. Data: 2004-12-10 12:48:53
    Temat: Re: Akt notarialny - faktura
    Od: "Lesio5" <l...@w...pl>

    Użytkownik "Wilhelmina" <o...@p...fm> napisał w wiadomości
> [...]
    > Dziasiaj wlasnie dostalam z tej kancelarii fakture VAT na 915 zloty i
    > teraz zastanawiam sie czy to jest, ze tak powiem "faktura wstecz", czy

    Nie widzimy tej faktury wiec nie wiemy.
    Zapewne jest to faktura za juz odebrany akt i wypisy. Tylko dlaczego nie
    wreczono ci faktury VAT w momencie zawierania transakcji i pobierania
    oplat - tego nie wiem. Porzadny notariusz powinien zalatwic sprawe na raz.

    --
    Leszek Grelak - Lesio5
    I thought I was someone else, someone good.

  • 3. Data: 2004-12-10 14:45:54
    Od: KrzysiekPP <k...@o...pl>

    > Moze wiecie co to takiego moze byc.

    Jezeli jest to faktura gotowkowa, a nie na przelew to nie powinnas sie
    przejmowac.

  • 4. Data: 2004-12-10 15:50:36
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 10 Dec 2004 12:44:35 +0100, Wilhelmina naskrobał(a):

> [...]
    > Dziasiaj wlasnie dostalam z tej kancelarii fakture VAT na 915 zloty i
    > teraz zastanawiam sie czy to jest, ze tak powiem "faktura wstecz", czy

    paluszek na pozycje "płatność" - czy przypadkiem nie pisze gotówka ? albo
    "zapłacono gotówką"?

    > W wogole to ta kancelaria chyba powinna mi jeszcze przyslac jakis wypis
    > faktyczny z ksiag wieczystych, czy nie?

    nie

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 5. Data: 2004-12-10 19:25:30
    Od: Wilhelmina <o...@p...fm>

    Sebol napisał(a):

    > Dnia Fri, 10 Dec 2004 12:44:35 +0100, Wilhelmina naskrobał(a):

    > paluszek na pozycje "płatność" - czy przypadkiem nie pisze gotówka ? albo
    > "zapłacono gotówką"?

    gotowka - jak byk, ale nie ze "zaplacono"

    olga

  • 6. Data: 2004-12-10 23:15:32
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Sat, 11 Dec 2004 00:17:30 +0100, gosc naskrobał(a):

    > mnie zawsze nurtuje jedna rzecz w fakturach z napisem gotowka
    >
    > zwykle jest tak na fakturze jest punkt: sposob zaplaty - gotowka
    >
    > przeciez to nie oznacza, ze ktos juz zaplacil, tylko, ze potwierdza, ze ma
    > zaplacic za te fakture gotowka
    >
    > jak na moj gust powinien byc do tego KP (czyli kasa przyjela) i ja pare razy
    > taki KP wymusilem, a pare razy, zeby mi dopisali odrecznie, ze zaplacono
    > gotowka w takiej sytuacji (a pare razy jak kwota byla znikoma machnalem reka
    > ;)
    >
    > formalnie jednak jak to jest?

    formalnie masz racje - obligatoryjnie paragon albo KP.

  • 7. Data: 2004-12-10 23:17:30
    Od: "gosc" <s...@w...pl>

  • 8. Data: 2004-12-11 13:46:50
    Od: "gosc" <s...@w...pl>

    > formalnie masz racje - obligatoryjnie paragon albo KP.

    paragon na pewno nie, bo jak firma wystawia fakture musi do swojej kopi
    przyczepic paragon

    moim zdaniem powinno byc na fakturze napisane, ze zaplacono gotowka (a nie
    ze sposob zaplaty gotowka, do zaplaty gotowka itp), a jesli nie ma to prosic
    o KP