  • 1. Data: 2004-09-03 17:00:29
    Temat: Drugie imie w dowodzie osobistym
    Od: "ppp" <s...@o...pl>

    Witam.

    Czy musze podawac swoje drugie imie we wniosku o wyrobienie
    dowodu osobistego?
    Mam je co prawda wpisane w akcie urodzenia, ale nie chce go uzywac.
    Czy beda jakies problemy z wyrobieniem dowodu, gdy go nie podam?

    Z gory dziekuje za odpowiedz.
    Pozdrawiam.

  • 2. Data: 2004-09-03 17:35:34
    Temat: Re: Drugie imie w dowodzie osobistym
    Od: Richat <r...@t...pl>

    Użytkownik ppp napisał:

> [...]
    > Mam je co prawda wpisane w akcie urodzenia, ale nie chce go uzywac.
    > Czy beda jakies problemy z wyrobieniem dowodu, gdy go nie podam?

    musisz

    --
    Pozdr.Richat

  • 3. Data: 2004-09-03 18:12:12
    Od: "ppp" <s...@o...pl>

    > musisz

    Tak myślałem... :/
    A co trzeba zrobić, żeby ew. usunąć sobie drugie imię?
    Jest to możliwe? Jeżeli tak to jak wyglądają formalności?

    Pozdrawiam.

  • 4. Data: 2004-09-03 18:29:08
    Od: "Leszek" <l...@p...fm>

    Użytkownik "ppp" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

    > Tak myślałem... :/
    > A co trzeba zrobić, żeby ew. usunąć sobie drugie imię?

    Ale w czym Ci to przeszkadza Janie Mario ? ;)))

    Pzdr
    Leszek

  • 5. Data: 2004-09-03 18:31:28
    Od: "Artur Ch." <s...@r...pbz>

    Dnia 3 wrz o godzinie 20:29, na pl.soc.prawo, Leszek napisał(a):

    > Ale w czym Ci to przeszkadza Janie Mario ? ;)))

    Może mu się nie podobać, w końcu imiona nadawali rodzice, może dziecka nie
    kochali i dali jakieś straszne?

    --
    Pozdro... Artur Ch.
    GG: 997997 ICQ: 99380423
    From: zaROTowany

  • 6. Data: 2004-09-03 18:37:32
    Od: "Kaliope" <k...@w...pl>

    > Może mu się nie podobać, w końcu imiona nadawali rodzice, może dziecka nie
    > kochali i dali jakieś straszne?

    Może należy do plemienia Apaczów i ma na drugie Obszczany_Mokasyn.
    Też bym chciała zmienić imię.
    Trzeba się udać do urzędu stanu cywilnego celem zmiany imienia i tam w
    sekretariacie wszystko Ci opowiedzą.
    pozdr. Kaliope

  • 7. Data: 2004-09-03 18:50:42
    Od: "ppp" <s...@o...pl>

    > Może należy do plemienia Apaczów i ma na drugie Obszczany_Mokasyn.

    Nie, nie, nie. Bez przesady :D
    Po prostu nigdy nie lubiłem być nazywany Marysią ;)
    Wiesz... młody chłopak... te sprawy... a tu się okazuje, że ma na imię
    Maryśka ;D
    Chciałem się tylko rozeznać w sytuacji...

    Dzięki za odpowiedzi :)
    Pozdrawiam.

  • 8. Data: 2004-09-03 18:51:19
    Od: "Robert Tomasik" <r...@g...pl>

    Użytkownik "Richat" <r...@t...pl> napisał w wiadomości

    > musisz

    Dawniej można było pominąć drugie imię. Teraz się nie da z powodów
    technicznych, bowiem dane do dowodu tak naprawdę nie są brane z wniosku
    tylko z systemu komputerowego PESEL. A tam są dwa imiona, bo pochodzą z aktu
    urodzenia.

  • 9. Data: 2004-09-03 20:14:21
    Od: Kaktus <K...@o...pl>

    No wlasnie ja sie podlacze do tego pytania. Moje drugie imie mi nie
    pasuje chce miec tylko jedno gdzie mam isc i co zrobic ? i jak wyglada
    procedura ?

  • 10. Data: 2004-09-03 20:18:03
    Od: Rodrig Falkenstein <f...@g...pl>

    Dnia Fri, 3 Sep 2004 20:31:28 +0200, Artur Ch. <s...@r...pbz>
    napisał:

    > Może mu się nie podobać, w końcu imiona nadawali rodzice, może dziecka
    > nie
    > kochali i dali jakieś straszne?

    np Alfons Adolf?

    --
    Falkenstein
    Sprawiedliwości nie było, nie ma i nie będzie!