  • 1. Data: 2004-09-03 16:43:16
    Temat: gwarancja xxx
    Od: "Leon " <m...@g...pl>

    Kupiłem monitor philipsa lcd w makrocash&hash ponad rok temu.
    Po krótkim czasie zepsul sie wiec zawiozlem go do makro.
    tam dano mi do podpisania pismo, w ktorym zgadzam sie na 21 dniowy okres
    naprawy mimo wpisu do ksiazeczki gwarancyjnej mowiącego o 14 dniach na
    naprawe ( z mozliwoscia przedluzenia do 21 jesli potrzebny bylby jakis
    podzespol do sprowadzenia z "dalekiego wschodu").
    Podpisalem
    Monitor naprawiono - "poprawiono koncówki matrycy".
    Po roku ta sama awaria.
    Pojechalem do serwisu makro i tam ponownie dano mi do podpisania to pismo.
    Tym razem zapytałem się na jakiej podstawie termin z ksiazeczki(14dni)
    zamienia się na 21. Tłumaczono mi, że to dlatego ze musza miec czas na
    dowiezienie do serwisu. Poprosiłem o pokazania mi tego na pismie w kc, bo to
    niby jakis przepis wewnetrzny makro.W koncu zmienili ten druk na 14 dni.

    Jak to jest z tą gwarancją? czy serwis makro moze przedluzyc termin naprawy
    do 21 dni zalaniajac sie transportem towaru do autoryzowanego serwisu?

  • 2. Data: 2004-09-04 07:31:33
    Temat: Re: gwarancja xxx
    Od: Sebol <"lobo_(usun_to)"@autograf.pl>

    Dnia Fri, 3 Sep 2004 16:43:16 +0000 (UTC), Leon naskrobał(a):

    > Jak to jest z tą gwarancją? czy serwis makro moze przedluzyc termin naprawy
    > do 21 dni zalaniajac sie transportem towaru do autoryzowanego serwisu?

    Może sie zasłaniać tym co jest w gwarnancji. Trzeba było na niezgodności z
    umową dać i mieć spokój.

    --
    United Devices Cancer Research Project
    www.grid.org

  • 3. Data: 2004-09-04 09:12:39
    Temat: to co w gwarancji
    Od: "Leon " <m...@g...pl>

    > Może sie zasłaniać tym co jest w gwarnancji. Trzeba było na niezgodności z
    > umową dać i mieć spokój.
    w ksiazce gwar jest mowa o 14 dniach na naprawe chyba ze jakas czesc trzeba
    sprowadzic to ew.21 dni
    poprzednio mi "poprawili koncówki połączen" czyli o ile dobrze rozumuje nie
    sprowadzali niczego