  • 21. Data: 2007-10-25 22:20:43
    Temat: Re: Dostalem pozew rozwodowy :-(
    Od: skeptik <s...@f...ua>

    "HaNkA ReDhUnTeR" <s...@i...pl> wrote in
    news:ffr3si$s8m$1@nemesis.news.tpi.pl:

    > 1. ty pozostajesz w mieszkaniu a dziecko mimo rozwodu
    > jest tez twoje wiec nic nie stoi na przeszkodzie abys pelnil opieke
    > rodzicielska nad dzieckiem. 2. wprowadza sie tatus nr 2 i on opiekuje sie
    > dzieckiem. 3 tatus nr 2 jest bogaty/dobrze zarabiajacy i zona nie musi
    > pracowac do 22

    i widze, ze dla ciebie to wszystko jedno
    coz za cynizm!

    dobro dziecka to NIE TYLKO pieniadze!
    O wiele wieksze znaczenie moralny wydzwiek calej sytuacji!

    Dziecko nalezy WYCHOWYWAC a nie WYHODOWAC!

    a wlasciwego wychowania nie zapewnia nie wiem jakie pieniadze kiedy sytuacja
    jest SMIERDZACA (w ktorej dziecko wzrasta)

    Sady powinny to zauwazac...

    --
    reticent

  • 22. Data: 2007-10-25 22:48:18
    Od: Rzecznik Prokurwatury Krajowej <r...@p...pl>

    skeptik pisze:
    > Sady powinny to zauwazac...

    <uśmiech z dozą zażenowania>

    --
    pzdr, Rzecznik Prokurwatury Krajowej
    Nie ma ludzi niewinnych, są tylko źle przetrzepani.

  • 23. Data: 2007-10-25 23:36:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    HaNkA ReDhUnTeR wrote:

    > Idac tym tokiem myslenia to samotnym matkom, wdowom etc powinno sie odbierac
    > dzieci przymusowo bo skoro pracuja to nie maja czasu na dziecko. A

    Wdowa to jedno, a rozwódka (zwłaszcza na własny wniosek) to drugie.

    Logiczne jest, że preferowane jest wychowywanie dziecka przez
    naturalnych rodziców, a nie przez jakieś nianie.

    Logiczne też jest, że ten rodzic, który spędzał istotnie większą ilość
    czasu z dzieckiem ma większą praktykę.

    Bądź łaskawa powstrzymać ten odruch, który (niestety) kieruje
    większością sądów rodzinnych.

  • 24. Data: 2007-10-26 05:35:08
    Od: "Idiom" <i...@v...pl>

    > IMHO niestety w obecnym systemie kobieta ma tutaj zbyt wielka wladze...

    <ciach>

    Po pierwsze - obraz przedstawiony przez jedną ze stron sporu (np. kumpla)
    zwykle nie jest obrazem pełnym;

    po drugie - wina nigdy nie leży w 100% po jednej ze stron;

    po trzecie - bycie świnią/osobą niedojrzałą emocjonalnie/itd/itp nie jest
    uzależnione od płci - sądy znają wiele przypadków, gdzie tym złym była
    kobieta, ale również wiele takich, gdzie kobietę i swoje dzieci krzywdził
    mężczyzna;

    pozdrawiam

    Monika

  • 25. Data: 2007-10-26 06:04:31
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "skeptik" <s...@f...ua> napisał w wiadomości

    > tylko ze wlasnie duzo sie niestety mowi o tym, ze sady w Polsce sa tutaj
    > SKRAJNIE niesprawiedliwe, rutynowo wydaja decyzje "z automatu" (zawsze na
    > korzysc kobiety)

    ostatnio wlasnie podobno obserwuje sie odejscie od tej tendencji

  • 26. Data: 2007-10-26 06:13:06
    Od: "szerszen" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Tojatomas" <t...@g...pl> napisał w wiadomości

    > o nic nie chce walczyc...tylko dziecka szkoda

    skoro juz sie poddales to po co piszesz na grupe?

    z takim podejsciem zona zgarnie wszystko, i jeszcze zasadzi od ciebie alimenty
    nawet do 60% twoich zarobkow

    a dlaczego to ty masz placic alimentny, nich ona placi skoro nie czujesz sie
    winny, pewnie ze szanse masz nieduze, ale masz, jesli wydasz pare zeta na
    prywatnego detektywa i adwokata, byc moze uzyskasz orzeczenie o rozwodze z jej
    winy, dziecko zostanie przyznane tobie i to ona bedzie bulic alimenty

    tendencja przyznawania dzieci matkom wynika w sporej mierze z tego, ze ojcowie
    maja takie podejscie jak ty, jesli zalezy ci na dziecku i czujesz sie na silach
    to walcz, inaczej twoje dziecko wychowa jakis obcy facet, albo jakas wynajeta
    nianka, bo zona jak sam mowisz bedzie widywac je tylko w nocy

  • 27. Data: 2007-10-26 07:47:46
    Od: jacki <c...@i...pl>

    Idiom pisze:

    > po drugie - wina nigdy nie leży w 100% po jednej ze stron;

    Zgadzam się. Winne zazwyczaj są obie strony - żona i teściowa :)

    Andrzej Jackiewicz
    jacki(at)idealan.pl

  • 28. Data: 2007-10-26 08:58:37
    Od: Sowiecki Agent <p...@t...gazeta.pl>

    Andrzej Lawa napisał(a):

    > Nie mnie przekonuj, tylko sąd :)
    >
    > Swoją drogą to nienajgorszy IMHO argument - o ile Ty masz więcej czasu a
    > jednocześnie w miarę wystarczające dochody.

    hehe, dolicz aleimenty mamusi na rzecz dziecka :)

    --
    http://wynagrodzenie.info - forum pracownikow i pracodawcow ...
    http://Profesor.NiesfornaZyta.pl - doradza w sprawach technicznych ...

  • 29. Data: 2007-10-26 11:23:39
    Od: "Karoll" <k...@w...plNOSPAM>

    Użytkownik "jacki" <c...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Zgadzam się. Winne zazwyczaj są obie strony - żona i teściowa :)

    Uważaj, na trolla. NIedość, że facet to ten idom troluje na wielu grupach.

    Nie wyciągaj nam wszystkim z KF

    Karoll

  • 30. Data: 2007-10-26 11:32:36
    Od: skeptik <s...@f...ua>

    "Idiom" <i...@v...pl> wrote in

    > Po pierwsze - obraz przedstawiony przez jedna ze stron sporu (np. kumpla)
    > zwykle nie jest obrazem pelnym;

    akurat wcale nie przez kumpla lecz przez spora rzesze wspolnego kolezenstwa,
    i to w przewazajacej mierze plci zenskiej :P

    > po drugie - wina nigdy nie lezy w 100% po jednej ze stron;

    no tak, mezczyzna ktory polecial tylko na nieprzecietna urode wybranki sam
    sobie winien :P

    > po trzecie - bycie swinia/osoba niedojrzala emocjonalnie/itd/itp nie jest
    > uzaleznione od plci

    chodzi o to, ze kobieta czesto dobrze wie, ze w sadzie wygra pozostawienie
    przy sobie dzieci oraz alimenty - wiec WSZYSTKO jej wolno!

    > sady znaja wiele przypadków, gdzie tym zlym byla
    > kobieta, ale równiez wiele takich, gdzie kobiete i swoje dzieci krzywdzil
    > mezczyzna;

    no tak ale za to sady ZAWSZE maja rozstrzygniecia TYLKO na korzysc kobiety

    --
    reticent