  • 51. Data: 2014-01-13 07:09:05
    Temat: Re: Doręczenia korespondencji sądowej na wesoło
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-01-13 01:18, wromek pisze:

    > "Jakaś" zachęta, żeby nie wyrzucać, przynajmniej taką mam nadzieję ;)

    To tak jakby mówić, że 5zł za godzinę to zachęta dla ochroniarza do
    ochrony Twojego majątku.

    --
    Liwiusz

  • 52. Data: 2014-01-13 08:17:48
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "wromek" <wromek@...gmail.com> napisał

    > Ja tam awaiza mam gdzieś, zawsze co maks. 12-13 dni sprawdzam
    > bezpośrednio na poczcie czy coś do mnie nie przyszło.

    To zakrawa na obsesję.

  • 53. Data: 2014-01-13 08:24:16
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Liwiusz" <l...@b...tego.poczta.onet.pl> napisał

    > Chyba żartujesz, że te grosze zmotywują doręczyciela do czegokolwiek
    > innego niż do wyrzucenia listów w najbliższe krzaki.

    Płaca pracownika akordowego zawsze składa się z groszy od sztuki. Jak
    ich nie uszanuje to nie zarobi. Ale on lepiej radzi sobie z mnożeniem
    i dodawaniem niz Ty ;P Przeciez przy twojej logice mógłby od razu
    wszystkie przesyłki wyrzucic, bo każda to tylko parę groszy. To jest
    myślenie etatowca, akordowcy myśla inaczej.

  • 54. Data: 2014-01-13 08:34:15
    Od: "Alek" <alek67@PRECZ_ZE_SPAMEM.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Krzysztof 'kw1618' (W-wa)" <a...@m...www.pl> napisał

    > Kierownictwo Inpost kiedyś w audycji radiowej mówiło, że nie
    > dochodzą listy
    > niechciane i nie wysłane.

    A co ma mówić?

    > Mówił, że każdy doręczyciel Inpostu ma GPS i jakby co to w przypadku
    > reklamacji da sie ustalić przebytą trasę, wychodzą z założenia, że
    > jak był
    > pod adresem to doręczył, ale nie da się stwierdzić, że listy wrzucił
    > nieprawidłowo.

    Ja systematycznie wyciągam ze swojej skrzynki listy adresowane do
    sąsiada. Moja skrzynka jest większa, ładniejsza i ma większy wlot,
    więc chyba ułomnemu donosicielowi jest wygodniej wrzucić akurat do
    niej. Bo numer mieszkania też jest duży i wyraźny, a jednak wrzuca jak
    leci. Gdybym był nieuczciwy to sąsiad byłby odcięty od rachunków i
    innej korespondencji. Dotyczy to wyłącznie PGP/Inpost. Pocztowcy nie
    mają takich problemów.

  • 55. Data: 2014-01-13 08:40:05
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2014-01-13 08:34, Alek pisze:
> [...]
    > Gdybym był nieuczciwy to sąsiad byłby odcięty od rachunków i innej
    > korespondencji. Dotyczy to wyłącznie PGP/Inpost. Pocztowcy nie mają

    Wiesz - problem z wrzucanymi do innych skrzynek rachunkach miałem
    swojego czasu z Poczta Polska, ponieważ nie skutkowały reklamacje na
    poczcie, to zacząłem składać reklamacje u wysyłającego, dlatego teraz
    dostaję te faktury inpostem...

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 56. Data: 2014-01-13 10:16:15
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    > To zakrawa na obsesję.

    Albo na doświadczenie :)
    Wolę zapobiegać niż potem pół roku coś odkręcać.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 57. Data: 2014-01-13 10:19:11
    Od: "wromek" <wromek@...gmail.com>

    > To tak jakby mówić, że 5zł za godzinę to zachęta dla ochroniarza do
    > ochrony Twojego majątku.

    Ty zarabiasz pewnie prowizje od kwot, którymi oprerujesz, nie wszyscy tak
    mają.
    Niektórzy sprzedają swój czas a nie intelekt.

    --
    pozdrawiam, wromek

  • 58. Data: 2014-01-17 22:58:51
    Od: m <m...@g...com>

    W dniu 06.01.2014 12:51, uzytkownik pisze:
> [...]
    .pl...

    > Oczywiście zgłaszałem jej przełożonym w UP.

    Ale czy na piśmie?

    p. m.