  • 121. Data: 2010-02-11 22:09:33
    Temat: Re: Dni służb mundurowych policzone!
    Od: KRZYZAK <k...@k...pl>

    Dnia Fri, 05 Feb 2010 14:49:32 +0100, Andrzej Lawa napisał(a):

    > Wiesz, właściwie cała współczesna ekonomia oparta jest na długu.

    Co nie oznacza, ze to nie jest glupota.

    --
    usenet jest dla mieczakow
    (irc.freenode.net)

  • 122. Data: 2010-02-11 22:47:08
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:

    > I tak samo z policjantami. Czyli wracamy do początku: mają zarabiać
    > więcej. Niechby nawet te "więcej" było finansowane z długu publicznego.

    No to zorganizuj to, skoroś taki mundry.

    > Przynajmniej będzie wiadomo ile tego długu jest. Teraz mają naobiecywane
    > emerytury, które:
    >
    > - niewiadomo tak naprawdę ile będą kosztować
    > - nie wliczają się do długu państwa, mimo że nim są
    > - mogą być odebrane większością głosów.

    Masz przeprawę promową przez rzekę. Jedyny sposób przedostania się na
    druga stronę w okolicy setek kilometrów.

    Fakt - kosztowne to, powolne i niewygodne. Most byłby dużo lepszy.

    Ty chcesz rozwalić prom, zanim nawet zorganizujesz środki na most.

  • 123. Data: 2010-02-11 22:54:17
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

    > W syatemie zadaniowym czas nie jest ewidencjonowany.

    ...Zadaniowy sprzedawca w sklepie???

    > Bo co? Zaszczela go?

    To jest służba - ma przyjść i tyle. O konsekwencje odmowy wykonania
    ROZKAZU popytaj się kogoś, kto jest na SŁUŻBIE, a nie tylko sobie pracuje.

    > Niby dlaczego za kazda minute? Ty chyba nie wiesz co oznacza zadanie.
    > Dostaje kase za skuteczne przesluchanie. Jak mu to zajmuje 10 godzin,
    > to juz jego sprawa.

    Debilizm twoich pomysłów jest osłabiający...

  • 124. Data: 2010-02-11 22:55:12
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    KRZYZAK pisze:

    > Co nie oznacza, ze to nie jest glupota.

    Wymyśl lepszy system i wprowadź go w życie.

    Za 50 lat sporządź sprawozdanie.

  • 125. Data: 2010-02-12 09:07:36
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > Wymyśl lepszy system i wprowadź go w życie.
    >
    > Za 50 lat sporządź sprawozdanie.

    Za 50 lat systemów opartych na długu już nie będzie - zbankrutują. I
    emerytur policyjnych też nie będzie. Ale politycy rzadko kiedy myślą
    dłużej jak 2 lata wprzód.

    --
    Liwiusz

  • 126. Data: 2010-02-12 09:10:20
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Andrzej Lawa pisze:

    > No to zorganizuj to, skoroś taki mundry.

    Czy ja zostałem wybrany do władzy? Są politycy, którzy mogliby to
    zorganizować, ale tak zwana większość woli tych, co obiecują jedzenie
    dziś, a długi jutro. To już sprawa społeczeństwa, że woli Titanica. Tam
    orkiestra grała do końca, stoły były pełne, przynajmniej można było z
    honorem umrzeć. To dal większości lepsze niż zastanawianie się jak nie
    dopuścić do katastrofy i rozpoczęcie oszczędzania już dziś.

> [...]
    >
    > Fakt - kosztowne to, powolne i niewygodne. Most byłby dużo lepszy.
    >
    > Ty chcesz rozwalić prom, zanim nawet zorganizujesz środki na most.

    Problemem jest jednak to, że prom za parę lat i tak utonie, a
    perspektywy mostu nie ma. Łatwiej jest wybudować most teraz.

    --
    Liwiusz

  • 127. Data: 2010-02-12 10:02:33
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:

    > Za 50 lat systemów opartych na długu już nie będzie - zbankrutują. I

    Może tak, może nie. Może jeszcze przejdziemy do społeczeństwa rodem z
    "Voyage from Yesteryear". Niemniej jednak systemy oparte na długu mają w
    obecnych czasach dużą przewagę nad systemami opartymi np. na złocie
    (które niecałe 100 lat temu doprowadziły do sporego załamania).

    Poźyjemy, zobaczymy - ale zmieniasz temat ;->

    Wprowadź ten lepszy system :-P

    > emerytur policyjnych też nie będzie. Ale politycy rzadko kiedy myślą
    > dłużej jak 2 lata wprzód.

    A to niestety prawda. Zwykli ludzie - jeszcze krócej ;-/

  • 128. Data: 2010-02-12 10:06:09
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    Liwiusz pisze:

    > Czy ja zostałem wybrany do władzy? Są politycy, którzy mogliby to

    Możliwość masz. Do dzieła!

> [...]
    > honorem umrzeć. To dal większości lepsze niż zastanawianie się jak nie
    > dopuścić do katastrofy i rozpoczęcie oszczędzania już dziś.

    Twój problem polega na tym, że widzisz tylko mały wycinek i domagasz się
    likwidacji kilku "złych" detali, które są jednak póki co konieczne -
    bez troszczenia się o całokształt i zastąpienie "złego" detalu
    rozwiązaniem lepszym.

    De facto jedziesz na populiźmie.

    [ciach]

    > Problemem jest jednak to, że prom za parę lat i tak utonie, a
    > perspektywy mostu nie ma. Łatwiej jest wybudować most teraz.

    No to buduj. A nie domagaj się zatopienia promu już teraz.

  • 129. Data: 2010-02-12 21:36:45
    Od: "Papo Smurf" <S...@z...sa>

    Órzytkownik "Andrzej Lawa" napisał:
    > Niemniej jednak systemy oparte na długu mają w
    > obecnych czasach dużą przewagę nad systemami opartymi np. na złocie
    > (które niecałe 100 lat temu doprowadziły do sporego załamania).

    system opatry na długu to inna nazwa złodziejstwa i nie ma żadnej przewagi
    nad niezłodziejstwem!:O)

    > Wprowadź ten lepszy system :-P

    lepsze już były, a co do fprowadzania to czyś ty się u matki pod spudnicą
    chował?:O)
    od kiedy to ON ma jakąkolwiek możliwość wprowadzania czegokolwiek bez wiedzy
    i zgody moskwy i izraela w naszym kraju?:O(

  • 130. Data: 2010-02-13 00:00:59
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    Papo Smurf pisze:

> [...]
    > od kiedy to ON ma jakąkolwiek możliwość wprowadzania czegokolwiek bez
    > wiedzy i zgody moskwy i izraela w naszym kraju?:O(

    Widzę, Papo, że nieraz i z sensem napiszesz ;)

    --
    Liwiusz