  • 1. Data: 2010-02-02 09:27:12
    Temat: Jak u nas fiskus szuka pieniedzy
    Od: "Icek" <i...@d...pl>

    "zba Skarbowa w Warszawie uznała, że "środki pieniężne w postaci napiwków
    przekazywanych przez klientów kasyna, trafiających do jednej puli, a
    następnie dzielonych pomiędzy pracowników, stanowią przychód pracowników ze
    stosunku pracy i podlegają opodatkowaniu łącznie z wynagrodzeniami za
    pracę..."."

    http://gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,75186
    74,PB__Napiwki_moga_zarznac_kasyna.html

    Icek

  • 2. Data: 2010-02-02 09:40:56
    Temat: Re: Jak u nas fiskus szuka pieniedzy
    Od: Roman Rumpel <r...@s...gazeta.pl>

    W dniu 2010-02-02 10:27, Icek pisze:
> [...]
    > następnie dzielonych pomiędzy pracowników, stanowią przychód pracowników ze
    > stosunku pracy i podlegają opodatkowaniu łącznie z wynagrodzeniami za

    No ale co w tym nowego? To wykładnia stara jak świat.

    --
    Jak kogoś pozywasz, to oskarżony nie składa odpowiedzi na wniosek,
    tylko przedstawia apelację. Apelacja musi być wniesiona przez

  • 3. Data: 2010-02-02 10:32:00
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 2 Feb 2010 10:27:12 +0100, Icek napisał(a):

    > następnie dzielonych pomiędzy pracowników, stanowią przychód pracowników ze
    > stosunku pracy i podlegają opodatkowaniu łącznie z wynagrodzeniami za
    > pracę..."."

    Zarabiają pieniądze, czemu nie mieliby płacić od nich podatku?

    --
    marcin

  • 4. Data: 2010-02-02 10:59:28
    Od: SzalonyKapelusznik <s...@g...com>

    On 2 Lut, 11:32, zly <b...@N...fm> wrote:

    > Zarabiają pieniądze, czemu nie mieliby płacić od nich podatku?
    >
    > --
    > marcin

    Darowizny?

  • 5. Data: 2010-02-02 11:07:44
    Od: zly <b...@N...fm>

    Dnia Tue, 2 Feb 2010 02:59:28 -0800 (PST), SzalonyKapelusznik napisał(a):

    > Darowizny?

    Od darowizny też się płaci podatek
    --
    marcin

  • 6. Data: 2010-02-02 11:12:55
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > Od darowizny też się płaci podatek

    Ale dopiero od pewnej kwoty otrzymanej od jednej osoby.

    Mnie kiedyś urzędnik wypytywał kto ile dał w prezencie na weselu.
    Poważnie.
    Bo razem wyszło więcej i zebrana suma posłużyła w zakupie (to było
    podstawą pytania: skąd wzięła się ta suma).

    --
    Krzysztof

  • 7. Data: 2010-02-02 11:20:15
    Od: <d...@i...pl>

    > Mnie kiedyś urzędnik wypytywał kto ile dał w prezencie na weselu.
    > Poważnie.
    > Bo razem wyszło więcej i zebrana suma posłużyła w zakupie (to było
    > podstawą pytania: skąd wzięła się ta suma).

    i co odpowiedziałeś?
    że koperty były niepodpisane?:)

  • 8. Data: 2010-02-02 11:37:35
    Od: Krzysztof Jodłowski <b...@p...onet.pl>

    > i co odpowiedziałeś?
    > że koperty były niepodpisane?:)

    Coś w tym stylu. I, że raczej nie podam listy z podpisami darczyńców.
    Tym razem mi się upiekło :)
    Przy następnym weselu już mi pewnie nie odpuści ;)
    Chociaż teraz zmieniłem US a i czasy się zmieniły, więc może nie będzie
    już takiego pacjenta.

    --
    Krzysztof

  • 9. Data: 2010-02-02 11:49:15
    Od: Tomaszek <t...@o...pl>

    W dniu 2010-02-02 12:37, Krzysztof Jodłowski pisze:
> [...]
    > Przy następnym weselu już mi pewnie nie odpuści ;)
    > Chociaż teraz zmieniłem US a i czasy się zmieniły, więc może nie będzie

    Ślub bierze się tylko raz w życiu ( przynajmniej powinno ) więc sytuacja
    nie powinna się powtórzyć;)

  • 10. Data: 2010-02-02 12:23:57
    Od: Animka <a...@t...nieja.wp.pl>

    W dniu 2010-02-02 12:49, Tomaszek pisze:

    > Ślub bierze się tylko raz w życiu ( przynajmniej powinno ) więc sytuacja
    > nie powinna się powtórzyć;)

    Ślub można unieważnić w sądzie kościelnym i brać kolejne.

    --
    animka