  • 21. Data: 2013-08-25 00:29:15
    Temat: Re: Dlugi uciazliwy remont....
    Od: "Tomek" <c...@k...pl>

    > Jesteś pewna, że odpowiadasz na właściwe pytanie?
    > Co prawda to prawda, Tomek był łaskaw wyrazić się nieściśle, ale
    > IMO w dwuznaczności pytania chyba przebija jednak "chęć korzystania"
    > a nie "chęć rezygnacji".
    > Inaczej mówiąc, pyta o *rekompensatę* za *inną* usługę.
    >
    > Żeby mu dopłacali tak, aby mógł korzystać z TV "tak jakby miał
    > antenę" (którą to miał poprzednio i korzystał).

    zwrot za SAT z ktorego nie kozystam bo mi antene sciagneli sila...

  • 22. Data: 2013-08-25 04:16:59
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-25 00:28, Tomek pisze:

> [...]
    >
    > a tu nie chodzi o to, ale czy kto czyta co napisalem
    > czy urzadzecie sobie pogaduchy co wieszaja na balkonach?
    >
    > wspolnota kazala:
    > - sciagnac antente tzn przeniesc ja na balkon, nie zrobilem tego
    > - pozniej balkony zwalili w dol
    > - pozniej przed koncem kladzenia stropianu robotnicy zdemntowali mi antene
    > samowolnie na rozkaz zarzadu
    > - teraz jestem baz SAT czyli dekodera HD z nagrywaniem i o 70%lepsza
    > jakoscia niz z tej kablowki gdzie mam jakies 54kanaly
    > w swojej sat mialem odbior z 2 satelit NC+ hotbird i astra

    Jeśli chodzi o sat to poszłabym się wykłócać do administracji. Nie mieli
    prawa ruszać Twojej własności z Twojego balkonu.

    --
    animka

  • 23. Data: 2013-08-25 07:45:18
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 24.08.2013 22:52, Kriss pisze:
    > Raczej jak się człowiek od 8 pokoleń ze wsi zerwał to trzyma na balkonie
    > gacie i łachy. To nie Neapol. Człowiek ze wsi wyjedzie, wieś z człowieka
    > nigdy.

    Masz coś do wsi? Niestety z wielu wieś wyszła, bo od pokoleń koczują w
    miastowych bunkrach dla biedoty. Ja na szczęście jestem 1 pokolenie,
    które tak musiało i mam nadzieję, że na wieś jeszcze kiedyś wrócę,
    choćby dla dobra moich dzieci.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 24. Data: 2013-08-25 07:53:41
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > On Sat, 24 Aug 2013, Przemysław Adam Śmiejek wrote:
    >
    > Ładowanie "suszarni" do piwnicy to średni pomysł ze średnimi
    > skutkami, w wyniku czego mieszkańcy średnio z tego korzystają
    > - i nie dziwota.

    A nie, u nas (na Waryniolu) w piwnicy są piwnice. Suszarnie kiedyś były
    na 11p. ale tamte miejsca albo poprzerabiano na mieszkania albo na
    schowki gospodarcze.

    > Przecież to oczywiste - w blokach są one umieszczane
    > najczęściej w piwnicach. Logic error ze strony architekta
    > (również miejskiego, dopuszczającego projekty ze względu
    > na "wymogi miejscowe" i inne takie), który ma głupie
    > wymagania odnośnie różnych wizji artystycznych :>
    > a nie wpada na to, że braki użytkowe WYMUSZĄ degenerację
    > "estetyki".

    Wiesz, mówienie o estetyce w przypadku kogoś, kto ,,zaprojektował''
    betonowy bunkier obkładany eternitem (choć trzeba przyznać, że na
    Waryniolu przynajmniej dość korzystnie polokowane wśród zieleni i w
    pewnym jednak oddaleniu od drogi (bo DK88 to za czasów projektowania
    waryniola bodajże nie istniała albo była mocno nieruchawa, bo sam
    pamiętam czasy jak była nieruchawa), choć z torami co prawda nie wyszło
    i torowisko obok generujące łomot pociągów w lecie jest....))[1] jest
    takie sobie.

    [1] podobno wtrącenia do wtrąceń są seksi :-P

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 25. Data: 2013-08-25 07:56:07
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > albo na schowki gospodarcze.

    Tak mi się właśnie skojarzyło jeszcze -- to kolejna porażka bunkra w
    blokowisku. Gdzie trzymać wózki, rowery, jakiś sprzęt turystyczny....
    Małe zatęchłe piwnice, zresztą dostępne tylko dla części mieszkańców,
    zupełnie się do tego nie nadają.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 26. Data: 2013-08-25 12:17:10
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    animka wrote:

    > Jak najbardziej, a nawet zrezygnować z tej kablówki.
    >
    > co z suszeniem ubran? gdzie rodziny
    >
    > Ubrania sie suszy w łazience, albo w suszarni jeśli jej jeszcze ktoś z
    > administracji sobie nie przywłaszczył. Suszenie na balkonie to
    > obciach. Chyba, że masz taki balkon, że nic z ulicy na mim nie widać.

    chrzanisz animka, jak zwykle zresztą...

  • 27. Data: 2013-08-25 12:18:41
    Od: "Tomek" <c...@k...pl>

    Użytkownik "animka" <a...@t...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Jeśli chodzi o sat to poszłabym się wykłócać do administracji. Nie mieli
    > prawa ruszać Twojej własności z Twojego balkonu.

    anetna byla na elewacji stad ten ich brak kompetencji
    kazali ja zamontowac na balkonie czegoz nie zrobilem
    pozniej balkony zdemontowali

    a ostaecznie kedy byla pod stropianem wyciali ja i wykrecili

  • 28. Data: 2013-08-25 15:36:59
    Od: Yakhub <y...@g...pl>

    W liście datowanym 24 sierpnia 2013 (16:55:20) napisano:

    > Trzeba wezwać kominiarza, żeby sprawdził wentylację.
    > Przez noc to nigdzie nic nie wyschnie. Trzeba w takim razie kupić pralkę
    > z suszarką i Ci zaraz wysuszy.

    Próbowałaś kiedyś używać pralki z suszarką w bloku z wielkiej płyty ?
    :>

    --
    Pozdrowienia,
    Yakhub

  • 29. Data: 2013-08-25 19:31:02
    Od: "qwerty" <q...@p...fm>

    Użytkownik "Przemysław Adam Śmiejek" napisał w wiadomości grup
    .pl...
    > Ja wiem czy obcykani w pięknie?

    Spójrz na kształty alfy romeo. Ilu wybitnych artystów pochodzi z Włoch? Setki!
    Suszenie gaci na balkonie to arcydzieło!

  • 30. Data: 2013-08-25 21:49:47
    Od: animka <a...@t...wp.pl>

    W dniu 2013-08-25 12:17, Marek Dyjor pisze:

    > chrzanisz animka, jak zwykle zresztą...

    Przestań za mną łazić trollu jakiś.

    --
    animka