eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDlaczego teraz adwokaci i doradcy prawni, kancelarie adwokackie zadały się z lichwiarzami? › Re: Dlaczego teraz adwokaci i doradcy prawni, kancelarie adwokackie zadały się z lichwiarzami?
    From: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dlaczego teraz adwokaci i doradcy prawni, kancelarie adwokackie zadały
    się z lichwiarzami?
    Date: Wed, 30 Mar 2016 08:30:47 +0200

    W dniu 2016-03-30 o 01:18, z pisze:

    > Ale adwokat to służba ;-) Nie po to są wybierani "najlepsi", nie po to
    > ci inni mają zakaz zbliżania się do koryta, nie po to państwo tworzy
    > ogrom bezsensownego zagmatwanego prawa... żeby nie reprezentować
    > najwyższych wartości moralnych i wysokiego poziomu profesjonalizmu ;-)
    >
    > Wiem... Już nikt w to nie wierzy. :-)

    Trudno wierzyć w naiwne bzdury. Adwokat nie jest od reprezentowania
    "najwyższych wartości" (bo wówczas nikomu byłby niepotrzebny), tylko od
    reprezentowania swojego klienta, choćby był najgorszym lichwiarzem lub
    ludobójcą. Ta wymagana "najlepszość" (pomijając już dywagacje na ile
    jest wymagana, i na ile jest spełniana) dotyczy standardu obsługi tegoż
    klienta.

    --
    Liwiusz