eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDlaczego teraz adwokaci i doradcy prawni, kancelarie adwokackie zadały się z lichwiarzami? › Re: Dlaczego teraz adwokaci i doradcy prawni, kancelarie adwokackie zadały się z lichwiarzami?
  • Data: 2016-03-31 18:38:10
    Temat: Re: Dlaczego teraz adwokaci i doradcy prawni, kancelarie adwokackie zadały się z lichwiarzami?
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-31 o 08:08, Liwiusz pisze:

    > Czym się zatem na co dzień zajmujesz?
    > I podaj kilka przykładów tej nieuczciwości, bo dyskutować na ogólnikach
    > nie ma sensu.

    Zawyżanie rachunków za dojazdy, pobieranie opłat za fikcyjne czynności,
    naciąganie na apelacje, notoryczne olewanie klientów, niezapoznawanie
    się z aktami spraw i oczywiście kasowanie za rzekome "zapoznanie się z
    aktami sprawy", okłamywanie klientów co do rzeczywistego stanu sprawy.
    Przykłady można by mnożyć.

    Czasem zdarza się, że klient wyjawi mi ile zapłacił adwokatowi za
    "zajęcie się sprawą" i kiedy słyszę ile zapłacił i zestawię z tym co
    naprawdę adwokat zrobił w danej sprawie, to nic tylko przytaknąć starej
    prawdzie, że dwie rzeczy są nieskończone - Wszechświat i ludzka głupota.

    Podam jeden prosty przykład - za samo zapoznanie się z aktami sprawy
    adwokat zażyczył sobie 100.000 zł. Nawet tych akt nie dotknął. Przyszedł
    i powiedział, że zapozna się z nimi później w sądzie. A klient? Klient
    zapłacił :)
    Z takimi przypadkami spotykałem się dziesiątki razy, tyle że dotyczyły
    znacznie mniejszych kwot.

    --
    Sonn