eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoDlaczego teraz adwokaci i doradcy prawni, kancelarie adwokackie zadały się z lichwiarzami? › Re: Dlaczego teraz adwokaci i doradcy prawni, kancelarie adwokackie zadały się z lichwiarzami?
  • Data: 2016-03-31 01:46:04
    Temat: Re: Dlaczego teraz adwokaci i doradcy prawni, kancelarie adwokackie zadały się z lichwiarzami?
    Od: Sonn <x...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2016-03-31 o 00:00, Liwiusz pisze:

    > Przestań myśleć stereotypami.

    Nie. Ja to twierdzę w oparciu o to z czym się stykam na co dzień.
    Uczciwych adwokatów to się jeszcze spotykało wśród starej palestry,
    która już albo wymarła albo przeszła na emeryturę. Ta gównażeria, która
    teraz wykonuje ten zawód to ostatnie szmaty umawiające się np. prywatnie
    na piwo z bandziorami w szemranych spelunach i pozwalająca się na
    rozprawach szarpać od tyłu za togę. O tym jak wałują swoich klientów i
    co o nich opowiadają za ich plecami, z litości już nawet nie wspomnę.

    --
    Sonn