  • 61. Data: 2013-10-21 16:50:27
    Temat: Re: Dlaczego ZUS nie jest prawnie uznany za piramid? finansow??
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-21 13:42, Liwiusz pisze:

    > Lewicowość nie polega na życiu w komunach, tylko na okradaniu innych na
    > swoją rzecz, pod różnymi pozorami (pomoc "ubogim" itp.).

    Nie uwypukliłeś różnicy.
    Chrześcijaństwo mówi "sprzedaj co masz i rozdaj ubogim" A lewicowiec
    mówi "skrzyknijmy się, zrabujmy tym co mają to, co mają i my będziemy to
    rozdzielać według własnego zdania".

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 62. Data: 2013-10-21 17:00:48
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-21 11:47, Danusia pisze:

    > Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości
    >>

    > A co nie wolno? Czy osoby prezentujące myślenie lewicowe - posłowie
    > na sejm i senatorzy - to ludzie trzeciej kategorii?

    Jeśli (uwaga, założenie; lewa strona implikacji) zgodzisz się, że
    myślenie lewicowe można streścić do (albo przynajmniej jest
    niesprzeczne) zdania "prawo powinno nakładać zwiększone obciążenia na
    lepiej sytuowanych, z których agendy państwa będą udzielały świadczeń
    gorzej sytuowanym", to (teraz wniosek, czyli prawa strona implikacji):

    Jeszcze gorzej. To bandyci i złodzieje. Powinni tkwić w obozach pracy aż
    się dożywotnio wyrzekną takich koncepcji.

    Nie mogą pisać na
    > grupę? Przypominam Ci że aktualnie 8,7% posłów do Bundestagu to
    > członkowie Komunistycznej Partii Niemiec (nie żadni tam socjaliści).

    To tylko dowód słuszności porównania z muchami i gównem.
    Gdzieniegdzie zakazano propagowania ideologii nazistowskich i
    stalinowskich. U nas ciągle jeszcze widuje się podobizny piekłoszczyka
    E.Guevary, głównie na koszulkach bezmózgiej młodzieży.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.

  • 63. Data: 2013-10-21 17:22:08
    Od: grzech <g...@g...pl>

    W dniu 2013-10-21 16:29, p47 pisze:

    > Juz u grzecha spowodowały!;-)
    >
    > Powyższe stwierdzenia niewiele, a własciwie nic nie mają wspólnego z
    > komunizmem, a już napewno z komunizmem realnym, jedynym, jaki zaistniał
    > w historii świata!

    P47 jak zwykle nie potrafi czytać ze zrozumieniem, lub bardziej
    uściślając, rozumuje połowicznie . Powyższe stwierdzenia jak najbardziej
    nie mają nic wspólnego ze stalinizmem rozumianym powszechnie jako
    komunizm. Są za to jak najbardziej lewicowe. Tylko z skąd się wywodzą.
    To jest pytanie.
    Dedykowane są miedzy innymi dla tego który takich bzdur nie czytał a
    powinien.

  • 64. Data: 2013-10-21 18:19:05
    Od: p47 <k...@w...pl>

    On 2013-10-21 17:22, grzech wrote:

    > P47 jak zwykle nie potrafi czytać ze zrozumieniem, lub bardziej
    > uściślając, rozumuje połowicznie .

    Czy naprawdę jestes taki zarozumiały, ze sadzisz, iz to co ci się WYDAJE
    na temat p47 interesuje grupę?
    ;-)

    Powyższe stwierdzenia jak najbardziej
    > nie mają nic wspólnego ze stalinizmem rozumianym powszechnie jako
    > komunizm. Są za to jak najbardziej lewicowe. Tylko z skąd się wywodzą.

    Czyli prosty wnisek z powyższego "he,he, rozumowania grzecha;- komunizm
    i stalinizm nic z lewicowoscią nie mają współnego!
    ;-)
    A to się ta hołota z np. Krytyki Politycznej zdziwi!;-))

  • 65. Data: 2013-10-21 22:37:28
    Od: grzech <g...@g...pl>

    > Powyższe stwierdzenia jak najbardziej
    >
    > Czyli prosty wnisek z powyższego "he,he, rozumowania grzecha;- komunizm
    > i stalinizm nic z lewicowoscią nie mają współnego!
    > ;-)

    Maja tyle wspólnego, co ty z rozumem. Gdzieś się widzieli i rozminęli.

  • 66. Data: 2013-10-21 22:50:38
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-10-21 16:48, sqlwiel pisze:
    > Tyle samo tym ludziom Twoje dzieci będą musiały dać przez najbliższe 2-3
    > dekady. Jak Twoje szare komórki widzą realizację tego?

    Jaki lewicowiec się będzie przejmował tym skąd weźmie kasę na emerytury
    za 2-3 dekady? :-) Oni równość celebrują tu i teraz oczywiście z jak
    największym udziałem redystrybucji bo ta redystrybucja jest celem samym
    w sobie a nie sposobem.

  • 67. Data: 2013-10-22 03:27:10
    Od: p47 <k...@w...pl>

    On 2013-10-21 22:37, grzech wrote:

    > Maja tyle wspólnego, co ty z rozumem. Gdzieś się widzieli i rozminęli.

    Czyli konsekwentnie, bo w drugim juz poście twierdzisz, ze komunizm i
    stalinizm to ideologie nie lewicowe, a więc prawicowe, a w najgorszym
    przypadku centrowe..
    Cóz, pozostaje tylko spytać, od jak dawna masz te objawy...
    ;-))

  • 68. Data: 2013-10-22 08:48:05
    Od: "Danusia" <d...@w...pl>

    Użytkownik "p47" <k...@w...pl> napisał w wiadomości
    > On 2013-10-21 11:47, Danusia wrote:
    >>
    > [...]
    > Nie mogą pisać na grupę?
    >
    > 1. a w sowietach to było nawet 100% ; - no i co z tego?;-)
    > 2. a poza tym to po prostu kłamstwo !

    Nie lubie jak ktoś mnie nazywa kłamcą, posunełeś się zdecydowanie za daleko.
    Udowodnij to tu że jestem kłamcą, a jak nie to przeproś. Prosze udowodnij że
    w nowym Bundestagu nie ma komunistycznych posłów, że w Chinach nie rządzi
    partia komunistyczna - prosze, czekam.

    nie pozdrawiam !!!

  • 69. Data: 2013-10-22 09:27:55
    Od: Smieć <j...@g...com>

> [...]
    > których agendy państwa będą udzielały świadczeń gorzej sytuowanym", to
    > (teraz wniosek, czyli prawa strona implikacji):

    A mnie się wydaje że to nie chodzi o "zwiększone obciążenia na lepiej
    sytuowanych" lecz o tych którzy "są lepiej sytuowani kradnąc i oszukując
    innych", oraz o "zwiększone obciążenia na tych którzy bogacą się kosztem
    pracy innych".

  • 70. Data: 2013-10-22 09:32:23
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-22 09:27, Smieć pisze:

> [...]
    > sytuowanych" lecz o tych którzy "są lepiej sytuowani kradnąc i oszukując
    > innych", oraz o "zwiększone obciążenia na tych którzy bogacą się kosztem

    Czyli pozamykać działaczy związków zawodowych! Pełna zgoda.

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.