  • 51. Data: 2013-10-21 14:24:57
    Temat: Re: Dlaczego ZUS nie jest prawnie uznany za piramid? finansow??
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-21 13:53, grzech pisze:

    > Nie myl komuny z komunizmem czyli ze stalinizmem i jego odmianami. To
    > jest podstawowa bzdura wtłaczana do pustych głów.

    Nie mylę, tym bardziej, że słowo to zmieniało lekko znaczenie na
    przestrzeni dziejów.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.ppa.pl

  • 52. Data: 2013-10-21 14:54:50
    Od: grzech <g...@g...pl>

    W dniu 2013-10-21 14:24, Tomasz Kaczanowski pisze:

    > Nie mylę, tym bardziej, że słowo to zmieniało lekko znaczenie na
    > przestrzeni dziejów.

    Nie lekko, ale całkowicie. Dziś w potocznym rozumieniu komuna, komunizm
    jest równoznaczne ze stalinizmem mimo, że ma niewiele z nim wspólnego.

  • 53. Data: 2013-10-21 14:59:45
    Od: Tomasz Kaczanowski <kaczus@dowyciecia_poczta.onet.pl>

    W dniu 2013-10-21 14:54, grzech pisze:

    > Nie lekko, ale całkowicie. Dziś w potocznym rozumieniu komuna, komunizm
    > jest równoznaczne ze stalinizmem mimo, że ma niewiele z nim wspólnego.

    Zależy - mi bardziej kojarzy się z hippisowskimi komunami.

    --
    Kaczus
    http://kaczus.republika.pl

  • 54. Data: 2013-10-21 15:40:11
    Od: grzech <g...@g...pl>

    > Zależy - mi bardziej kojarzy się z hippisowskimi komunami.

    Dobrze ci się kojarzy.

    Dla prawoskrętnych umysłów zagadka. Skąd wywodzą się twierdzenia?

    Wszyscy ludzie są równi (później dodano wobec Boga)
    Należy dzielić się z ubogimi.
    Istnieją także krzywdzące nierówności, które godzą w miliony mężczyzn i
    kobiet.

    Uwaga u niektórych może to spowodować zaburzenia umysłowe.

  • 55. Data: 2013-10-21 15:42:02
    Od: p47 <k...@w...pl>

    On 2013-10-21 14:54, grzech wrote:

    > Nie lekko, ale całkowicie. Dziś w potocznym rozumieniu komuna, komunizm
    > jest równoznaczne ze stalinizmem mimo, że ma niewiele z nim wspólnego.

    Nic dziwnego, komunizm w praktyce ma duzo, a nawet WSZYSTKO wspólne ze
    stalinizmem, co udowodniono empirycznie!! - szybko we WSZYSTKICH
    krajach, w których w historii świata władze przejęli komuniści zapanował
    zbrodniczy totalitaryzm podobny do stalinizmu i mordowano masowo ludzi
    o innych pogladach (a i nie tylko)!

  • 56. Data: 2013-10-21 15:43:26
    Od: p47 <k...@w...pl>

    On 2013-10-21 11:47, Danusia wrote:

    > Użytkownik "sqlwiel" <"nick"@googlepoczta.com> napisał w wiadomości
    >>

    > A co nie wolno? Czy osoby prezentujące myślenie lewicowe - posłowie na
    > sejm i senatorzy - to ludzie trzeciej kategorii?

    No, ale też dobrze byłoby myślec logicznie! A nawet po prostu MYSLEĆ!
    ;-))

    Nie mogą pisać na grupę?
    > Przypominam Ci że aktualnie 8,7% posłów do Bundestagu to członkowie
    > Komunistycznej Partii Niemiec (nie żadni tam socjaliści). Pomyśl też że
    > w drugiej gospodarce świata rządzą komuniści.

    1. a w sowietach to było nawet 100% ; - no i co z tego?;-)
    2. a poza tym to po prostu kłamstwo !

  • 57. Data: 2013-10-21 16:18:43
    Od: p47 <k...@w...pl>

    On 2013-10-21 08:15, Danusia wrote:

> [...]
    > pełnego ubezpieczenia łącznie z emeryturą (czyli tak jak w Polsce ma
    > każdy pracujący i płacący składki [przymusowo]). Polak który tam trafi
    > ma opad szczęki kiedy sie dowiaduje że nikt go nie pogrzebie, bo tam
    > nie ma w ramach ubezpieczenia zasiłku pogrzebowego, trzeba sie
    > dodatkowo ubezpieczyć. Ten kraj to USA a Ty oczywiście chcesz te
    > zwyczaje przenieść do Europy, przenieść do Polski. W końcu wyborcy Obamy
    > jednoznacznie powiedzieli że tak źle nie ma nigdzie na świecie i trzeba
    > to zmienić na tak jak jest w cywilizowanej Europie, czy Polsce (gdzie

    I dlatego owi, tak okrutnie wyzyskiwani Amerykanie masowo emigrują do
    Polski, tej zielonej wyspy, gdzie obywatele pławią sie w emerytalnych
    luksusach, a także w leczeni są w komfortowych warunkach
    ;-))

    > Gdybyś w tej chwili w Polsce zabrał ubezpieczenie ZUS i NFZ 30%
    > obywateli, to wybuchłaby natychmiast rewolucja, a Ty zwisł byś na
    > głównym drzewie w Warszawie i to pewnie do góry nogami, abyś mógł przed
    > śmiercią przemyśleć jak byłeś głupi.

    1.Masz inne ode mnie poglądy nad którymi, jak sądzę, nie potrafiłas się
    zastanowić (swoją drogą to w tym ZUS-ie niezłe macie pranie mózgów;-),
    ale to nie upoważnia ciebie do obrażania mnie!
    2. Najwyraźniej uwazasz, że świadczenia z ZUS-u biorą się z powietrza;-
    czy naprawde myślisz, że większość ludzi uważa, że korzystniej dla nich
    jest nie samemu zaspakajać swoje potrzeby, ale raczej (i to przymusowo!)
    oddawać SWOJE pieniądze jakiemuś nieznającego ich urzędnikowi w ZUS_ie
    (np. Danusi), utrzymywać go sowicie wraz z całą tą biurokratyczną
    maszyną, bo to ten urzedas wie od nich samych lepiej, co dla nich jest
    najkorzystniejsze i to on dokona najlepiej podziału, co im w postaci
    świadczeń zwrócić, a co sobie zawłaszczyć..

    Mam zatem dla ciebie podobną propozycje,- oddaj mi swoje pieniądze, ja z
    nich się utrzymam, a RESZTĘ tobie oddam (w postaci różnych swiadczeń,
    oczywiście na warunkach, jakie uznam, ze sa dla ciebie korzystne! Nie
    chcesz; -a to dlaczego? - przeciez tak dokładnie działa ten twój
    wspaniały system ZUS! ( no i generalnie tak chcą świat urzadzić ci, co
    uważają się za lewicę, choc w istocie to czysty faszyzm).

    A na marginesie, wcale nie jestem pewien, że lud burzyłby się, gdyby
    zamiast zabierać mu pieniądze na ZUS otrzymywałby co miesiąc przeciętnie
    dodatkowe ok. 1520 zł do kieszeni, z którymi mógłby zrobic to, co
    uznałby sam za najkorzystniejsze dla niego!

  • 58. Data: 2013-10-21 16:25:23
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2013-10-21 15:40, grzech pisze:

    > Uwaga u niektórych może to spowodować zaburzenia umysłowe.

    To się nazywa manipulacja. Dołącz może jeszcze pedofilię (modne
    ostatnio) a mi potem nie pozwolisz dołączyć pedalstwa ;-)
    Trzymaj się tematu.

  • 59. Data: 2013-10-21 16:29:08
    Od: p47 <k...@w...pl>

    On 2013-10-21 15:40, grzech wrote:

> [...]
    > kobiet.
    >

    > Uwaga u niektórych może to spowodować zaburzenia umysłowe.

    Juz u grzecha spowodowały!;-)

    Powyższe stwierdzenia niewiele, a własciwie nic nie mają wspólnego z
    komunizmem, a już napewno z komunizmem realnym, jedynym, jaki zaistniał
    w historii świata!
    Bo:
    1. > Wszyscy ludzie są równi (później dodano wobec Boga)
    W realnym komuniźmie realne prawa maja wyłacznie aparatczycy,- reszta to
    własnośc państwa, którzy mają pracować i nie wolno miec im innych, niz
    partia pogladów!
    2.> Należy dzielić się z ubogimi.
    W realnym komuniźmie: nalezy PRZEMOCĄ ZABIERAĆ ludziom ich dobra, aby
    przede wszystkim zapakajać potrzeby aparatu partyjnego i jego dowolne,
    pomysły i fasmagorie. Reszte można dzielic wśród ludzi w sposób ,wg
    widzi-mi-sie partii.
    3. > Istnieją także krzywdzące nierówności, które godzą w miliony
    mężczyzn i > kobiet.
    W realnym komuniźmie- te nierówności istnieją i sa utrzymywane (np.
    tzw.sklepy za żółtymi firankami), tyle, że nie wolno o nich mówić i z
    nimi walczyć, a ci, co to robią są bezwzględnie niszczeni jako wrogowie
    ludu !

  • 60. Data: 2013-10-21 16:48:19
    Od: sqlwiel <"nick"@googlepoczta.com>

    W dniu 2013-10-21 11:55, Smieć pisze:

    > Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości

    > No 30 milionom ludzi oddasz średnio po 300 tysiecy zł co daje:
    > 30.000.000 * 300.000 = 9.000.000.000.000 zł
    > ciekaw jestem czy potrafisz słownie odczytać tą liczbę.
    > Jak Twoje szare komórki to pojmą?

    Tyle samo tym ludziom Twoje dzieci będą musiały dać przez najbliższe 2-3
    dekady. Jak Twoje szare komórki widzą realizację tego?

    --

    Dziękuję. Pozdrawiam. sqlwiel.