  • 121. Data: 2003-03-25 10:14:44
    Temat: Re: Dialery - TP SA paserem?
    Od: t...@w...pdi.net

    scream <s...@...pl> wrote:

    > A teraz pomyśl sobie, że chcesz kupić tą puszke ze szprotami, ale nie
    > możesz, bo Kowalski sie kiedyś zatruł jakąs rybą (niekoniecznie
    > szprotami) i musisz napisać specjalne podanie, zanieśc do urzędu,
    > odczekać 14 dni aż je rozpatrzą i dopiero będziesz mógł sobie te szproty
    > kupić.

    > To jest conajmniej głupie.

    Chodzi o informacje. O rzetelne podanie informacji. Dlaczego (uciekajac od
    analogii) tam gdzie jest ZGODA na polaczenie (ostatnie TAK) nie ma CO
    NAJMNIEJ tej samej wielkosci literami napisu o KOSZTACH polaczenia?

    Twierdzisz, ze NIE DA sie tak napisac dialera zeby wyeliminowac
    "niedostatecznie uwaznych"? Mam na mysli zdrowych, normalnych ludzi a nie
    ekstremalne przypadki :-)

    > best regards,
    > scream (at)w.pl
    > Why you drink and drive if you can smoke and fly?

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski

  • 122. Data: 2003-03-25 10:20:04
    Od: t...@w...pdi.net

    Boguslaw Szostak <a...@u...agh.edu.pl> wrote:

    > Poniewaz nie macie argumentow merytorycznych,
    > probujecie zatkac ludziom usta nasmiewajac sie ze
    > "spermy"...no coz... jak ktos nie ma innych argumentow...

    Alez na tym klimacie zarabiaja oszusci od dialerkow. Jak juz "stateczna
    glowa rodziny" wdepnie na te pare stowek to za Chiny nie zlozy reklamacji bo
    bedzie mu wstyd. Predzej zje rachunek :-)

    > Oczywiscie moze pan nie odpowiadac...
    > Boguslaw

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)

  • 123. Data: 2003-03-25 14:41:21
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik FalconTm napisał:
    > Poza tym uwazasz ze cos takiego jak
    > "Twoje ulubione strony" maskujace dialera to normalne?

    To teraz już czepiamy sie nazw programów? A nazwy "Windows" też sie
    czepisz? Chwila.. Ty chyba jesteś pilotem myśliwca! Falcon!

    Zastanawiam sie co jeszcze wymyślisz. LOL :))

    > Automatyczne wywolanie kontrolki ActiveX bez czyjejs zgody
    > i checi jest rownoznaczne z akceptacja w/w?

    a znasz jakiś sposób jak wywołac kontrolke nieautomatycznie? Pozatym na
    monicie kontrolki można kliknąć NIE i jej nie uruchamiać. No, ale zaraz
    zasłonisz sie tym, że ludzie nie potrafią obsługiwać komputera i skąd
    niby mają wiedzieć, że gdy nie chca czegoś instalowac to mają kliknąć
    "NIE" zamiast "TAK"...

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 124. Data: 2003-03-25 14:42:03
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik FalconTm napisał:
    > Nikt nie bedzie musial skladac wniosku o pozwolenie na uzywanie dialera.
    > Po prostu chce - kupuje dostep - uzywa
    > a w sklepie chce - kupuje towar - uzywa
    > Bardzo podobna analogia , nieprawdaz

    jak najbardziej - tak jest teraz. Wy jednak chcecie, żeby użytkownik
    chcący sie połączyć na 0700 musiał pytać o zgode swojego operatora..

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 125. Data: 2003-03-25 14:43:29
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Boguslaw Szostak napisał:
    > Wlasne tak - DOKLADNIE TAK - zrobila TPSA z polaczeniami imedzymiastowymi
    > przez 10xx.

    no niezbyt, przy połączeniach z numerami 10xx trzeba wysyłać odrębną
    umowe, bo TPSA "nie mogła" (czy może nie chciała?) dogadać sie z Netią i
    NOM'em w kwestii rozliczeń. Zauważ, że przy 1033 żadnych dodatkowych
    umów podpisywac nie musisz.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 126. Data: 2003-03-25 23:14:41
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid>

    Ke'dem guerfel "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> ihn
    news:b5p8qb$6tp$1@galaxy.uci.agh.edu.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.soc.prawo

    > Poniewaz nie macie argumentow merytorycznych, probujecie zatkac
    > ludziom usta nasmiewajac sie ze "spermy"...no coz... jak ktos nie
    > ma innych argumentow...

    Macie? Próbujecie? To mnie jest dwóch?

    > Oczywiscie moze pan nie odpowiadac...

    I nie będę próbował nawet kontynuować wątku, pozwalając tym samym
    żyć Tobie i podobnym w błogim przeświadczeniu, że mają rację oraz
    monopol na wiedzę i rozwiązania.

    Niniejszym przyznaję się do błądzenia w ciemnościach i głoszeniu
    niewiedzy oraz do ulegania wrażym podszeptom branży pornograficznej,
    ze szczególnym uwzględnieniem niejakiego Screama. Niechaj płoną
    żywym ogniem piekielnym za szkody wyrządzone abonentom.

    Przyznaję, że są dialery instalujące się same, bez pytania, łączenia
    z Netem, a nawet odpalania kompa.

    Przyznaję, że każdy dialer pozwala na łączenie się nie tylko z
    Netem, ale nawet ze śp. stacją kosmiczną Mir oraz niedawno odkrytymi
    księżycami planet zewnętrznych.

    Przyznaję, że łączenie się ze stronami porno powinno się odbywać
    wyłącznie po uprzednim napisaniu podania (4 strony standardowe) oraz
    odblokowaniu sobie usług 0-700 etc. w TPSA (jak wiadomo służących
    wyłącznie do naciągania niewinnych), co uniemożliwi łączenie się z
    rzeczonymi serwisami przez dzieci oraz niepiśmiennych idiotów.

    Przyznaję wreszcie, że 0-700 powinno zostać zlikwidowane, TPSA winna
    płacić odszkodowanie na STI, które będzie sprawiedliwie dzielić łup,
    pardon, pieniądze między poszkodowanych oraz Arnolda.

    Wyznając me grzechy proszę o łagodny wymiar kary, czyli nie raczenie
    mnie już swoimi kolejnymi mądrościami...

    Twoja (Wasza ?) racja, mój spokój

    EOT

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski
    "I find your lack of faith disturbing"

  • 127. Data: 2003-03-26 08:27:03
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > umowe, bo TPSA "nie mogła" (czy może nie chciała?) dogadać sie z Netią i
    > NOM'em w kwestii rozliczeń. Zauważ, że przy 1033 żadnych dodatkowych

    No sam pan widzi, ze TPSA umie sobie proadzic gdy chce....

    Boguslaw

  • 128. Data: 2003-03-26 08:30:50
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Peter 'Mikolaj' Mikolajski"
    <m...@c...spamers.are.stupid> napisał w wiadomości
    > Ke'dem guerfel "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> ihn
    > news:b5p8qb$6tp$1@galaxy.uci.agh.edu.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    > pl.soc.prawo

    > Macie? Próbujecie? To mnie jest dwóch?

    Ile "Pana jest" to ja nie wiem, wiem, ze glos z tego adresu w tej sprawie
    nie jest odosobniony.

    > I nie będę próbował nawet kontynuować wątku, pozwalając tym samym
    > żyć Tobie i podobnym w błogim przeświadczeniu, że mają rację oraz
    > monopol na wiedzę i rozwiązania.

    Niemamy monopolu na rozwiazania. mamy swoje zdanie,
    i swoje postulaty, do ktorych nie potraficie sie merytorycznie ustosunkowac,
    wiec atakujecie adwersarzy ad personam...
    No coz.. kazdy dyskutuja jak mu argumenty pozwalaja.

    No wiec te "argunenty" pozostawiam ne usuniete ponizej...
    Swiadcza wystarczajaco dobrze o dyskutujacym..

    Boguslaw

  • 129. Data: 2003-03-26 09:11:58
    Od: "FalconTm" <f...@x...onet.pl>

    > To teraz już czepiamy sie nazw programów? A nazwy "Windows" też sie
    > czepisz? Chwila.. Ty chyba jesteś pilotem myśliwca! Falcon!
    > Zastanawiam sie co jeszcze wymyślisz. LOL :))

    Piszesz, jakbys robil to na sile.
    Windows jest windowsem,
    jakis "Twoje ulubione strony" sciagniete z www
    nie zwiazanej w zaden sposob z erotyka,
    majacy w sobie dialera, ktory instaluje sie jako
    nie wiadomo co, gdzie, bez zadnych monitow.
    Nazwa "Twoje ulubione strony" w zaden sposob nie kojarzy
    sie z pornografia i dziwnymi linkami w stylu "na stojaco, lezaco...w
    kuckach,
    najlepiej w trapezie".Mnie ulubione kojarza sie z katalogiem "Ulubione" na
    dysku twardym,
    poza tym skad dana osoba ma wiedziec, ze nie wymaga tego dzialanie danej
    strony,
    aby kliknac "Tak".Podobna sprawa ma sie z Macromedia Flash Player
    lub z serwisem gry-online wirtualnej.Wypadalo by podac stosowny opis lub
    uwage odnosnie tego dialerskiego syfu.A wyglada to tylko na umyslne
    utrudnianie,
    szczegolnie w interfejsie uzytkownika po instalacji dialera.
    Zreszta dokladnie wiesz o czym pisze, wiec skoro tego tak bronisz,
    znaczy masz profity z tych uslug.
    Moze podasz jakies odpowiednie argumenty przemawiajace za,
    a nie kolorujesz to co zostalo juz dawno pokolorowane.

  • 130. Data: 2003-03-26 09:25:59
    Od: "FalconTm" <f...@x...onet.pl>

    > jak najbardziej - tak jest teraz. Wy jednak chcecie, żeby użytkownik
    > chcący sie połączyć na 0700 musiał pytać o zgode swojego operatora..

    Nie o zgode, tylko o mozliwosc dostepu,
    zrobi to tylko ten , kto bedzie chcial swiadomie
    polaczyc sie.