  • 131. Data: 2003-03-26 09:31:42
    Temat: Re: Dialery - TP SA paserem?
    Od: "FalconTm" <f...@x...onet.pl>

    > Ty chyba jesteś pilotem myśliwca! Falcon!

    Pewnie,ze jestem...Latam tu i tam,
    w przelocie zalatwiam inne sprawy,
    po czym laduje w koju...

  • 132. Data: 2003-03-26 11:09:49
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik Boguslaw Szostak napisał:
    > No sam pan widzi, ze TPSA umie sobie proadzic gdy chce....

    nadal Pan nie rozumie!
    TPSA w ten sposób wyeliminowała konkurencje - tj NOM i Netie, bo mało
    komu chce sie podpisywać umowy i udział tych firm w rozmowach
    międzymiastowych jest mniejszy niż 10%.. reszte zgarnia TPSA i jej 1033
    na które nie potrzeba umów

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 133. Data: 2003-03-26 11:15:13
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik FalconTm napisał:
    > Nazwa "Twoje ulubione strony" w zaden sposob nie kojarzy
    > sie z pornografia i dziwnymi linkami w stylu "na stojaco, lezaco...w
    > kuckach,
    > najlepiej w trapezie".

    no i co z tego, że sie nie kojarzy? a Photoshop kojarzy Ci sie ze
    sklepem ze zdjęciami? LOL
    Ty chyba nie widziałes nigdy dialera i tylko powtarzasz tu w kółko te
    same formułki.
    Oprócz tytułu "Twoje ulubione strony" są tam i inne napisy (linki), np
    "polski sex-live", "sex amatorka" itp - ale oczywiście to sie nie
    kojarzy z seksem?

    > Moze podasz jakies odpowiednie argumenty przemawiajace za,
    > a nie kolorujesz to co zostalo juz dawno pokolorowane.

    nie chce mi sie, naprawde
    poczytaj wątki "Sex strony - oszustwa", "Dialery - TP SA paserem?",
    "Dialery - sprawy sądowe"
    Znajdziesz je na groups.google.com. Wszystko w nich wyjasniałem (i nie
    tylko ja) po kilka razy, jednak jak widać nikt nie chciał mnie zrozumieć.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 134. Data: 2003-03-26 11:15:49
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik FalconTm napisał:
    > Nie o zgode, tylko o mozliwosc dostepu,
    > zrobi to tylko ten , kto bedzie chcial swiadomie
    > polaczyc sie.

    a jak będziesz chciał wyjść z domu to mnie poproś, może sie zgodze a
    może nie..

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 135. Data: 2003-03-27 07:57:40
    Od: "FalconTm" <f...@x...onet.pl>

> [...]
    > Oprócz tytułu "Twoje ulubione strony" są tam i inne napisy (linki), np
    > "polski sex-live", "sex amatorka" itp - ale oczywiście to sie nie

    Dialerow naogladalem sie o wiele za duzo, usuwajac je
    z komputerow.
    Te linki, o ktorych piszesz owszem sa, ale w dialerze juz po instalacji.
    Poza tym caly czas nie widzisz tego co napisalem wczesniej.
    Powtarzam - NIE BYLA TO WITRYNA ZWIAZANA Z EROTYKA !!

    Jezeli nikt nie potrafi Ciebie zrozumiec, wnioskow nie trzeba szukac daleko.
    Nie ma co ciagnac takiej jalowej dyskusji, zreszta tu nawet prawda posrodku
    nie lezy.

  • 136. Data: 2003-03-27 08:03:02
    Od: "FalconTm" <f...@x...onet.pl>

    > a jak będziesz chciał wyjść z domu to mnie poproś, może sie zgodze a
    > może nie..

    Co ma piernik do wiatraka?

  • 137. Data: 2003-03-27 08:28:46
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości

    > nadal Pan nie rozumie!

    Alez ja DOSKONALE ROZUMIE...

    Gdy chodzi o wyeliminowanie knkurencji TPSA potrafi udowodnic,
    ze bez podpisania umowy "nie da rady".
    Gdy idzie o "bicie kasy na niedostatecznej uwadze internautow"
    nie trzeba zadnej pisemnej umowy..

    Boguslaw

  • 138. Data: 2003-03-27 11:49:16
    Od: scream <s...@...pl>

> [...]
    > Poza tym caly czas nie widzisz tego co napisalem wczesniej.
    > Powtarzam - NIE BYLA TO WITRYNA ZWIAZANA Z EROTYKA !!

    no i co z tego? Samo zainstalowanie dialera żadnych szkód nie czyni!

    > Jezeli nikt nie potrafi Ciebie zrozumiec, wnioskow nie trzeba szukac daleko.

    nie tyle nie potrafi, co nie chce, bo uparcie tkwi w swoim błednym
    rozumowaniu

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 139. Data: 2003-03-27 11:51:19
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik FalconTm napisał:
    > Co ma piernik do wiatraka?

    odniosłem sie tylko do tego, co pisaleś w swoich poprzednich postach
    nie żyjemy w państwie policyjnym, żebym kogokolwiek musiał prosić o
    zgode na zatelefonowanie na jakiś specjalny numer

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 140. Data: 2003-03-27 12:56:48
    Od: "FalconTm" <f...@x...onet.pl>

    > no i co z tego? Samo zainstalowanie dialera żadnych szkód nie czyni!

    Taa, a swistak siedzi....

    Sam masz pewnie zainstalowane?