  • 111. Data: 2003-03-24 15:52:34
    Temat: Re: Dialery - TP SA paserem?
    Od: "FalconTm" <f...@x...onet.pl>

    > W majestacie prawa to się nie dzieje, lecz raczej przy jego niemocy i
    bierności.

    Raczej glupocie i braku kompetencji...

  • 112. Data: 2003-03-24 15:56:01
    Od: "FalconTm" <f...@x...onet.pl>

    > mogą wprowadzic obligatoryjne blokowanie, a ci, którzy chca mieć dostep
    > do 0-700 mogą placic owe 3PLN miesiecznie w abonamencie :-)
    >
    > Ciekawe tylko dlaczego ten pomysl nie przejdzie. :-)

    Popieram calkowicie,tyle ze to nie ten kraj...

  • 113. Data: 2003-03-24 16:07:58
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik FalconTm napisał:
    > Popieram calkowicie,tyle ze to nie ten kraj...

    a postawcie sie teraz z drugiej strony barykady - chcecie coś sprzedawać
    (zupełnie legalne w opinii prawników itp) i nagle jakiś Urząd blokuje
    wam interes i każe waszym potencjalnym klientom składac wnioski o
    pozwolenia na kupowanie w waszym sklepie.. paranoja. Dobrze, że nie
    wprowadzili tego w tym chorym kraju :))

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 114. Data: 2003-03-24 21:40:27
    Od: t...@w...pdi.net

    scream <s...@...pl> wrote:

> [...]
    > wam interes i każe waszym potencjalnym klientom składac wnioski o
    > pozwolenia na kupowanie w waszym sklepie.. paranoja. Dobrze, że nie

    Jak kupuje puszke ze szprotkami to na niej MUSI byc data przydatnosci do
    spozycia. I to jest wymuszone. Zgroza, nie? Chory kraj...wtraca sie ludziom
    do biznesu :-)

    > best regards,
    > scream (at)w.pl

    Z powazaniem
    Tomasz Leszczynski
    (...)

  • 115. Data: 2003-03-24 21:55:24
    Od: scream <s...@...pl>

    Użytkownik t...@w...pdi.net napisał:
    > Jak kupuje puszke ze szprotkami to na niej MUSI byc data przydatnosci do
    > spozycia. I to jest wymuszone. Zgroza, nie? Chory kraj...wtraca sie ludziom
    > do biznesu :-)

    A teraz pomyśl sobie, że chcesz kupić tą puszke ze szprotami, ale nie
    możesz, bo Kowalski sie kiedyś zatruł jakąs rybą (niekoniecznie
    szprotami) i musisz napisać specjalne podanie, zanieśc do urzędu,
    odczekać 14 dni aż je rozpatrzą i dopiero będziesz mógł sobie te szproty
    kupić.

    To jest conajmniej głupie.

    --
    best regards,
    scream (at)w.pl

  • 116. Data: 2003-03-24 21:57:44
    Od: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid>

    Ke'dem guerfel "FalconTm" <f...@x...onet.pl> ihn
    news:b5n7m9$a41$1@news.onet.pl: takh oblivyn ihn aa'kua pl.soc.prawo

    > Wiesz, moja znajoma sciagala sobie WinRar'a z xx strony.

    Bidusia... aż tak była zdesperowana, że ciężko jej było wklepać
    "WinRAR" w Google? Koniecznie musiała łazić po podejrzanych stronach
    z golizną, zamiast iść na http://www.rarlab.com/ ?

    > Nikt tez nie jest jasnowidzem.

    Rzeczywiście, jasnowidza potrzeba...
    Jak będzie pobierała kasę z bankomatu wieczorem w podejrzanej
    dzielnicy, to w razie napadu też pewnie będzie narzekała, że tego to
    się nikt nie mógł spodziewać?

    > To oznacza tylko, ze jestes "prostszy" niz myslisz...

    Niewątpliwie, ale gdybyś czytał uważniej, to byś wiedział, że mówię
    o erotycznych stronach polskich - bo o takich tutaj mówimy.

    Dla mnie EOT

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski
    "I find your lack of faith disturbing"

  • 117. Data: 2003-03-25 08:58:47
    Od: "FalconTm" <f...@x...onet.pl>

    > Bidusia... aż tak była zdesperowana, że ciężko jej było wklepać
    > "WinRAR" w Google? Koniecznie musiała łazić po podejrzanych stronach
    > z golizną, zamiast iść na http://www.rarlab.com/ ?

    To akurat byl wynik "googlowania", a strona nie miala
    nic wspolnego z erotyka.Widac trzeba uprzedzac fakty,
    bo czepiasz sie tego, co podsunie wyobraznia.
    To xx nie oznaczalo erotyki,
    po prostu strone www, bez podawania adresu.

    > Rzeczywiście, jasnowidza potrzeba...
    > Jak będzie pobierała kasę z bankomatu wieczorem w podejrzanej
    > dzielnicy, to w razie napadu też pewnie będzie narzekała, że tego to
    > się nikt nie mógł spodziewać?

    Podajesz bardzo nierelatywne przyklady, ktore maja sie
    jak samochod do ciastka, probujesz komus wmowic
    ze czarne jest biale.
    Nadal nie potrafisz zrozumiec, ze wiekszosc ludzi
    zna minimalne podstawy obslugi komputera,
    nie wspominajac juz o surfowaniu.
    Poza tym uwazasz ze cos takiego jak
    "Twoje ulubione strony" maskujace dialera to normalne?
    Automatyczne wywolanie kontrolki ActiveX bez czyjejs zgody
    i checi jest rownoznaczne z akceptacja w/w?
    Gdzie wogole uzytkownik zostaje poinformowany o instalacji
    dialera, o jego dzialaniu i konsekwencjach uzytkowania.
    PO INSTALACJI to raczej troche za pozno,na dodatek
    pisane w takim miejscu i taka czcioneczka.I gdzie mozliwosc
    calkowitej deinstalacji, zapytania o docelowy katalog ew.grupe.
    Jest to po prostu WYMUSZENIE i nic wiecej.

  • 118. Data: 2003-03-25 09:09:37
    Od: "FalconTm" <f...@x...onet.pl>

> [...]
    > wam interes i każe waszym potencjalnym klientom składac wnioski o
    > pozwolenia na kupowanie w waszym sklepie.. paranoja. Dobrze, że nie

    To jest "upupianie" problemu.
    Nikt nie bedzie musial skladac wniosku o pozwolenie na uzywanie dialera.
    Po prostu chce - kupuje dostep - uzywa
    a w sklepie chce - kupuje towar - uzywa
    Bardzo podobna analogia , nieprawdaz

  • 119. Data: 2003-03-25 09:48:07
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "scream" <s...@...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > wam interes i każe waszym potencjalnym klientom składac wnioski o
    > pozwolenia na kupowanie w waszym sklepie.. paranoja. Dobrze, że nie

    Wlasne tak - DOKLADNIE TAK - zrobila TPSA z polaczeniami imedzymiastowymi
    przez 10xx.

    Boguslaw

  • 120. Data: 2003-03-25 09:53:36
    Od: "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl>

    Użytkownik "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" [...]

    > Niewątpliwie, ale gdybyś czytał uważniej, to byś wiedział, że mówię
    > o erotycznych stronach polskich - bo o takich tutaj mówimy.
    >
    > Dla mnie EOT

    Gdyby Pan zytal od poczatku to by Pan wiedzial,
    ze dyskutujemy o tym, czy prawo pozwala i czy powinno
    pozwalac na to, by ktos zarabial na
    "niedostatecznej uwadze" konsumentow.

    Poniewaz nie macie argumentow merytorycznych,
    probujecie zatkac ludziom usta nasmiewajac sie ze
    "spermy"...no coz... jak ktos nie ma innych argumentow...

    Oczywiscie moze pan nie odpowiadac...

    Boguslaw