    From: "Peter 'Mikolaj' Mikolajski" <m...@c...spamers.are.stupid>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Dialery - TP SA paserem?
    Date: Tue, 25 Mar 2003 23:14:41 +0000 (UTC)
    <3...@e...pl> <b523ss$f3p$1@news.onet.pl>
    <3...@e...pl> <b52h4d$dc4$1@news.onet.pl>
    <b52mrn$1mg$1@atlantis.news.tpi.pl> <b52sbd$8o4$2@news.onet.pl>
    <j...@4...com> <b53nu5$epa$2@news.onet.pl>
    <a...@4...com> <b54vl9$p2g$1@news.onet.pl>
    <i...@4...com> <b55a6e$m2f$2@news.onet.pl>
    <o...@4...com> <b56ct3$r50$2@news.onet.pl>
    <b56ob7$n0e$1@atlantis.news.tpi.pl> <b574m7$oub$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <b5c0be$b6g$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>
    <X...@1...0.0.1> <b5n7m9$a41$1@news.onet.pl>
    <X...@1...0.0.1>
    <b5p8qb$6tp$1@galaxy.uci.agh.edu.pl>

    Ke'dem guerfel "Boguslaw Szostak" <a...@u...agh.edu.pl> ihn
    news:b5p8qb$6tp$1@galaxy.uci.agh.edu.pl: takh oblivyn ihn aa'kua
    pl.soc.prawo

    > Poniewaz nie macie argumentow merytorycznych, probujecie zatkac
    > ludziom usta nasmiewajac sie ze "spermy"...no coz... jak ktos nie
    > ma innych argumentow...

    Macie? Próbujecie? To mnie jest dwóch?

    > Oczywiscie moze pan nie odpowiadac...

    I nie będę próbował nawet kontynuować wątku, pozwalając tym samym
    żyć Tobie i podobnym w błogim przeświadczeniu, że mają rację oraz
    monopol na wiedzę i rozwiązania.

    Niniejszym przyznaję się do błądzenia w ciemnościach i głoszeniu
    niewiedzy oraz do ulegania wrażym podszeptom branży pornograficznej,
    ze szczególnym uwzględnieniem niejakiego Screama. Niechaj płoną
    żywym ogniem piekielnym za szkody wyrządzone abonentom.

    Przyznaję, że są dialery instalujące się same, bez pytania, łączenia
    z Netem, a nawet odpalania kompa.

    Przyznaję, że każdy dialer pozwala na łączenie się nie tylko z
    Netem, ale nawet ze śp. stacją kosmiczną Mir oraz niedawno odkrytymi
    księżycami planet zewnętrznych.

    Przyznaję, że łączenie się ze stronami porno powinno się odbywać
    wyłącznie po uprzednim napisaniu podania (4 strony standardowe) oraz
    odblokowaniu sobie usług 0-700 etc. w TPSA (jak wiadomo służących
    wyłącznie do naciągania niewinnych), co uniemożliwi łączenie się z
    rzeczonymi serwisami przez dzieci oraz niepiśmiennych idiotów.

    Przyznaję wreszcie, że 0-700 powinno zostać zlikwidowane, TPSA winna
    płacić odszkodowanie na STI, które będzie sprawiedliwie dzielić łup,
    pardon, pieniądze między poszkodowanych oraz Arnolda.

    Wyznając me grzechy proszę o łagodny wymiar kary, czyli nie raczenie
    mnie już swoimi kolejnymi mądrościami...

    Twoja (Wasza ?) racja, mój spokój

    EOT

    --
    Peter 'Mikolaj' Mikolajski