  • 1. Data: 2003-06-06 09:25:35
    Temat: Darmowe oprogramowanie!
    Od: "Adam" <s...@g...pl>

    Witam!

    Bardzo często można spotykać się z takim opisem w licencji programów
    darmowych: "Darmowy program przeznaczony dla prywatnych użytkowników
    (licencja zezwala na instalację programu na jednym komputerze, nie wolno
    wykorzystywać go w celach komercyjnych)".

    Czy to znaczy, że nie mogę na takim oprogramowaniu zarabiać (np.
    projektowanie stron www na zlecenie)?
    Czy jak mam sklep w materiałami budowlanymi to na komputerze w sklepie mogę
    mieć takie programy do własnych celów?

    Pozdrawiam,
    Adam

  • 2. Data: 2003-06-06 11:11:23
    Temat: Re: Darmowe oprogramowanie!
    Od: Dan <d...@p...pl>

    > wykorzystywać go w celach komercyjnych)".

    czyli zarobkowych.

    > Czy to znaczy, że nie mogę na takim oprogramowaniu zarabiać (np.
    > projektowanie stron www na zlecenie)?

    w mysl licencji nie mozna.