  • 1. Data: 2003-06-06 08:56:49
    Temat: Unijny spam
    Od: Michal Sawicki <m...@i...pw.edu.pl>

    Wczoraj pisalem o tym na pl.misc.telefonia.gsm.sms, ale ciekaw jestem i
    Waszej opinii:

    Dostalem z numeru 4848784, SMSC Plusa, telefon plusa spam o tresci
    "Spotkajmy sie na referendum 7-8 czerwca. Biuro ds. Referendum
    Europejskiego"

    Nie wyrazalem zgody na spam. Czy w zwiazku z tym w.w. biuro zlamalo prawo?

    M.

  • 2. Data: 2003-06-06 10:40:01
    Temat: Re: Unijny spam
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...iq.pl>

    Michal Sawicki wrote:

> [...]
    > Europejskiego"
    >
    > Nie wyrazalem zgody na spam. Czy w zwiazku z tym w.w. biuro zlamalo prawo?

    Chyba nie podpada pod niezamowione informacje handlowe, wiec raczej prawa
    nie zlamalo. Nawet ciezko bylo by to podciagnac pod lamanie ciszy
    przedwyborczej (chociaz to juz szybciej).

    Tez dostalem... i to 2 takie. Wkurza.

  • 3. Data: 2003-06-06 12:04:42
    Od: "Ali Gator" <a...@i...pl>

    Uzytkownik "Michal Sawicki" <m...@i...pw.edu.pl> napisal w wiadomosci
    t.pw.edu.pl...
    > "Spotkajmy sie na referendum 7-8 czerwca. Biuro ds. Referendum
    > Europejskiego"

    A ja spytam z ciekawosci: czy to cale biuro jest finansowane przez UE, czy
    tez ja sam jako podatnik dokladam sie do rozsylanego przez nich spamu? Wie
    ktos moze?

    Pzdr

    A.