    Subject: Re: Dane wrażliwe
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Shrek <...@w...pl>
    Date: Tue, 6 Oct 2020 16:40:26 +0200

    W dniu 06.10.2020 o 11:44, J.F. pisze:

    > a dps ma jakies wolne lokale ? :-)

    A widzisz. Ma, tylko że on nie chce (bo jest jak każdy świr zupełnie
    zdrowy "to ja jestem napoleonem") a rodzinka... nie chce przymusowo, bo
    biedny świr.

    > A co ma robic, jesli mieszkac ma gdzie :-)

    No ale jednak jak mu mieszkanie zlicytują, to trochę lipa... Każdy woli
    mieć na własność.

    > Raczej zadaniem panstwa jest zrobic odpowiedni system komunikacji.
    > Albo wyznaczyc mu czas na szwedanie po sadach.

    Więcej by wiedział, gdyby ludzi nie spławiał. Na audiencję trzeba było
    się wbijać przez przełożonych, bo po co ma z ludźmi gadać - jeszcze coś
    powiedzą do protokołu i problemów narobią;)

    > Pojdziecie do sadu, to sie dowiecie czy te dane sa publicznie dostepne,
    > czy nie, bo "wrazliwe" ;-)

    Nazwiska kuratorów wiszą na stronie internetowej sądu pod linkiem
    "biuletyn informacji pulbicznej"

    > Ale czy w swietle prawa tez uzasadniony :-)

    No a nie? Rolą kuratora jest wiedzieć co podopieczny robi, więc...

    > Skoro Ty nie wiesz na co UoDO i RODO pozwalaja, a na co nie, to skad
    > kulson ma wiedziec.

    No to jak nie wie, to niech się nie powołuje.

    > Bezpieczniej mu dostac pouczenie ze niewlasciwie chronil, niz zarzut, ze
    > bezpodstawnie ujawnil :-)

    No dobra - trza spróbować co mu niebezpieczniej...

    > No ale zaraz - chcecie dane kuratora, od kulsona, ktory nie wie, ze
    > kurator jest ustanowiony ?

    Już wie. I sprawdził, kto zaś.

    > Czy juz wie i nazwisko zna?

    No... A teraz ciekawiej się robi - on zna dane do babki, ja się
    wystarałem i dostałem dane do faceta. Zadzwoniłem i potwierdził, że jest
    kuratorem, o dzielnicowym nie słyszał. Albo kulson zmyśla, ablo kolo ma
    kilku kuratorów.

    Co też uczynię.

    --
    Shrek