  • 31. Data: 2008-06-29 10:43:21
    Temat: Re: DG - usługi informatyczne - instalacja systemu
    Od: "William" <n...@m...mnie.pl>

    Użytkownik "zly" <b...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:96mo0xfdmdf2$.dlg@piki.fixed...

    > A to sie zapytam. Na jakiej podstaie oni sobie moga wchodzic z policja
    > grzebac ludziom w kompach? To tak samo jakbym ja zglosil na policje, ze
    > sasiad jest zlodziejem, i poszedl z nimi przeszukiwac mu mieszkanie w
    > poszukiwaniu dowodow...
    > --

    BSA korumpuje policję poprzez szkolenia, konferencje itd. i biznes się
    kreci. Jest to ten sam mechanizm co lekarze i koncerny farmaceutyczne.

  • 32. Data: 2008-06-29 11:28:35
    Od: "gargamel" <s...@d...lina>

    > To tak, jak z dziwkami - sa takie, co za darmo, za minete, za tak-taka, za
    > 100 zl, za 1000 i sa takie za 10000.
    > Wagina taka sama, usluga taka sama, a koszty krancowo rozne. I wszystkie
    > maja swoich Klientow. Ktore wiecej zarabiaja? Pomysl o tym :)

    coś pomieszałeś:O(

    dziwka za darmo nie daje, dlatego jest dziwką, no i jeszcze można syfa
    złapać:O(

  • 33. Data: 2008-06-29 11:57:55
    Od: PSYLO <p...@o...pl>

    Wojciech Bancer pisze:
    > Wydział, który chce przystąpić do programu MSDN AA powinien spełnić
    > następujące warunki:

    Warunek ten jest też spełniany na uczelniach technicznych przez zupełnie
    nieinformatyczne kierunki.

    --
    _PSYLO_ | http://www.cafepc.pl
    Gad: 5563748 |

  • 34. Data: 2008-06-29 18:56:27
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    jedrus napisał(a) :
    > Wystrczy
    > popatrzec np. na naglowki poczty by MS mialo prawo do sprawdzenia
    > licencji i tu panowie z BSA wraz z policja wchodza;)

    Jędruś! Gdzie to kupiłeś? Też chcę taki towar, po którym wygaduje
    się takie historie.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 35. Data: 2008-06-30 07:22:31
    Od: jedrus <j...@n...ne.btx.pl>

    Zbynek Ltd. napisał(a):

    > Jędruś! Gdzie to kupiłeś? Też chcę taki towar, po którym wygaduje się
    > takie historie.

    Zbynek, na tak pozostawiony cytat tez bym tak odpisal;)

    Od kiedy siedzisz w usenecie? Nigdy nie spotkales sie ze spamem ze
    "kowalski sprzeda dowolna ilosc krazkow z nagraniem xxxxxx" , a w innym
    miejscu/grupie ze "kowalski kupi dowolna ilosc czystych plyt"

    Przeciez wyraznie napisalem ze:

    "Jakas podstawa jest, bo dosc czesto slyszalem o "zlikwidowaniu"
    jakiegos gniazda pirata co zreszta widac po ogloszeniach zamieszczanych
    nawet w usenecie ktorych ilosc w znacznym stopniu zmalala.;) "

    --

    jedrus
    "Degradacja jez. CZrniakowskiego http://mokotow.btx.pl/content/view/102/90/

  • 36. Data: 2008-06-30 09:13:16
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    jedrus napisał(a) :

    > Zbynek, na tak pozostawiony cytat tez bym tak odpisal;)

    (...)

    > Od kiedy siedzisz w usenecie? Nigdy nie spotkales sie ze spamem ze

    (...)

    > Przeciez wyraznie napisalem ze:

    No wybacz, ale siedzę w usenecie od takiego czasu, że już
    nauczyłem się, że odpowiadający ma wolny wybór cytatów i często
    nawet nie wie co autor cytowany miał na myśli, formułując je w
    taki a nie inny sposób.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 37. Data: 2008-06-30 09:39:04
    Od: Mark <t...@a...w.pl>

    Dnia Fri, 27 Jun 2008 21:30:12 +0200, jedrus napisał(a):

    > Microsoft powiada ze legalne oprogramowanie to oryginalny nosnik,
    > certyfikat ( hologram z kodem paskowym i numerem) i f-ra.

    A bardzo Cie przepraszam, ale nie jest to prawda:)
    Warunki licencjonowania tez sie zmieniaja i warto je sobie czasem
    aktualizowac
    Na ostatnim szkoleniu microsoftu - wlasnie z licencjonowania - wyraznie byla
    mowa o pieciu atrybutach legalnosci jakie sa, przy czym by system uznac za
    legalny koniecznie sa minimum trzy - z czego jeden bezwzglenie, a mianowicie
    COA
    Atrybuty to:
    1. Nośnk
    2. Ksiązeczki, dokumentacja
    3 Faktura zakupu
    4 EULA - End User Licence Agreement - zazwyczaj znajduje sie w pliku
    EULA.txt po instalacji, mozna sobie wydrukowac
    5 COA - Certificate of Authenticity - Naklejka z certyfikatem ktora System
    Builder - czyli de facto osoba instalujaca Windows - ma *obowiazek* nakleic
    na obudowe - bo rozumiem ze rozmawiamy o wersjach OEM, kiedy system jest
    przypisany do sprzetu, a nie box, prawda?
    Zwrocic nalezy jeszcze uwage na roznice tzw System Buildera wedlug starych
    zasad i nowych - wedle starych zasad, gdy systemu OEM nie sprzedawano solo
    zle z czyms ('z myszka" :) ) - de facto System builderem byl sprzedawca
    oprogramowania klientowi
    w mysl nowych zasad - klient ma prawo sam kupic system, i sobie zainstalowac
    Jest to istotne z dwoch powodow - raz, wlasnie z powodu COA ktora nalezy
    nakleic na obudowe - brak naklejki tak naprawde swiadczy ze system jest
    lewy.
    Dwa, rownie istotne dla rozpoczynajacego watek - instalujac system, dla
    klienta staje sie System Builderem - co ma takie odniesienie, ze w
    przypadkach licencji OEM klient to do niego, a nie do Microsoftu - bedzie
    zglaszal sie z problemami systemowymi.

    --
    Mark

  • 38. Data: 2008-06-30 09:41:55
    Od: Wojciech Bancer <p...@p...pl>

    On 2008-06-30, Mark <t...@a...w.pl> wrote:

    [...]

> [...]
    > Builder - czyli de facto osoba instalujaca Windows - ma *obowiazek* nakleic

    Mając Windows z MSDN-AA masz możliwość zrealizowania wyłącznie punktu 4.
    I co teraz?

    --
    Wojciech Bańcer
    p...@p...pl

  • 39. Data: 2008-06-30 12:06:32
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    Witam

    Mark napisał(a) :

    > A bardzo Cie przepraszam, ale nie jest to prawda:)
    > Warunki licencjonowania tez sie zmieniaja i warto je sobie czasem
    > aktualizowac

    Co za bzdury. Zainstaluję zgodnie z aktualną wersją, a po zmianie
    tej wersji okaże się, że naruszam warunki licencji??? Zastanów
    się czasem przed napisaniem.

    > Na ostatnim szkoleniu microsoftu - wlasnie z licencjonowania - wyraznie byla
    > mowa o pieciu atrybutach legalnosci jakie sa,

    ble, ble, ble. Nie wprowadzaj celowej dezinformacji człowieku,
    chyba, że to z niewiedzy. Co też nie najlepiej o Tobie świadczy.
    Mam w du^H^H^H w nosie co było na jakimś szkoleniu. Użytkownika
    interesuje jakie są warunki podane pisemnie w treści licencji w
    momencie instalowania programu. Nie to co potem sobie autor
    programu ubzdura.

    Zbyszek
    PGP key: 0x39E452FE

  • 40. Data: 2008-06-30 15:11:34
    Od: "Papkin" <s...@s...net>

    Mark wrote:

> [...]
    > wyraznie byla mowa o pieciu atrybutach legalnosci jakie sa, przy czym
    > by system uznac za legalny koniecznie sa minimum trzy - z czego

    ja sobie zainstalowalem system - tylko do testu jedej rzeczy, na 2 komputerach,
    wg M$ (oem) juz utracilem licencje... straszne.
    Po 2h testow tej p.... visty go skasowalem bo i tak mial byc zgodnie z
    zakupionym OEM na 1 pc.

    Jestem wg m$ beeee....

    Mam nalepke ale nie bede nalepial jej na obudowie bo mi sie to nie podoba, bo
    obudowa jest zakurzona i i tak sie nie bedzie trzymac. Nalepka mi sie nie
    podoba, a jak kaza mi nalepiac nalepke na czole to tez ludzie beda do tego
    zmuszani? :)

    Mam fakture, mam oryginalny nosnik - choci tak moze mi go zjec pies/kot i nic
    im do tego. Zreszta fakture tez mi moze zjesc pies. Chyba wtedy mozna isc po
    duplikat ale w sklepie moze mnie nie beda pamietac albo sklep zamkna i co?

    Jak komus pies zje fakture i nosnik to staje sie on nielegalnym posiadaczem
    systemu - bez jaj.