  • From: "Papkin" <s...@s...net>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: DG - usługi informatyczne - instalacja systemu
    Date: Mon, 30 Jun 2008 17:11:34 +0200

    Mark wrote:

    > A bardzo Cie przepraszam, ale nie jest to prawda:)
    > Warunki licencjonowania tez sie zmieniaja i warto je sobie czasem
    > aktualizowac
    > Na ostatnim szkoleniu microsoftu - wlasnie z licencjonowania -
    > wyraznie byla mowa o pieciu atrybutach legalnosci jakie sa, przy czym
    > by system uznac za legalny koniecznie sa minimum trzy - z czego

    ja sobie zainstalowalem system - tylko do testu jedej rzeczy, na 2 komputerach,
    wg M$ (oem) juz utracilem licencje... straszne.
    Po 2h testow tej p.... visty go skasowalem bo i tak mial byc zgodnie z
    zakupionym OEM na 1 pc.

    Jestem wg m$ beeee....

    Mam nalepke ale nie bede nalepial jej na obudowie bo mi sie to nie podoba, bo
    obudowa jest zakurzona i i tak sie nie bedzie trzymac. Nalepka mi sie nie
    podoba, a jak kaza mi nalepiac nalepke na czole to tez ludzie beda do tego
    zmuszani? :)

    Mam fakture, mam oryginalny nosnik - choci tak moze mi go zjec pies/kot i nic
    im do tego. Zreszta fakture tez mi moze zjesc pies. Chyba wtedy mozna isc po
    duplikat ale w sklepie moze mnie nie beda pamietac albo sklep zamkna i co?

    Jak komus pies zje fakture i nosnik to staje sie on nielegalnym posiadaczem
    systemu - bez jaj.