  • 1. Data: 2012-04-25 07:30:46
    Temat: DG a więzienie
    Od: "Voltaire" <v...@f...com>

    Zastanawiałem się co się dzieje w sytuacji gdy osoba prowadząca DG niech
    bedzie jednoosobową trafia z prawomocnym wyrokiem na 2 lata do więzienia.
    Nie może wtedy wysyłać dokumentów ZUSowi, i do US. Nie ma też jak i z czego
    opłacać składek ZUS. Czy z automatu taki delikwent jest "zawieszany" w
    prowadzeniu DG?

  • 2. Data: 2012-04-25 07:48:33
    Temat: Re: DG a więzienie
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Voltaire wrote:
> [...]
    > więzienia. Nie może wtedy wysyłać dokumentów ZUSowi, i do US. Nie ma
    > też jak i z czego opłacać składek ZUS. Czy z automatu taki delikwent

    no co ty... :)

    po dwuch latach ZUS przyśle nakaz płątniczy a US plik grzywien za nei
    skłądanie deklaracji...

  • 3. Data: 2012-04-25 07:53:18
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 25.04.2012 07:30, Voltaire pisze:
    > Zastanawiałem się co się dzieje w sytuacji gdy osoba prowadząca DG niech
    > bedzie jednoosobową trafia z prawomocnym wyrokiem na 2 lata do
    > więzienia. Nie może wtedy wysyłać dokumentów ZUSowi, i do US. Nie ma też

    A niby dlaczego nie może??

    > jak i z czego opłacać składek ZUS. Czy z automatu taki delikwent jest

    Jego problem.

    > "zawieszany" w prowadzeniu DG?

    Nie, powinien sam to zrobić. Podobnie jak np. rozwiązać umowy na dostawę
    niepotrzebnych mu przez ten okres usług.

  • 4. Data: 2012-04-25 12:10:26
    Od: "Przemek Lipski" <p...@i...pl>

    Użytkownik "Voltaire" <v...@f...com> napisał w wiadomości
> [...]
    > Nie może wtedy wysyłać dokumentów ZUSowi, i do US. Nie ma też jak i z
    > czego opłacać składek ZUS. Czy z automatu taki delikwent jest "zawieszany"

    Po dwóch latach dostanie kolejny wyrok do odsiadki za niespłacone długi,
    problemy z ZUS i US. Po odsiedzeniu kolejnego wyroku znów dostanie kolejny
    za podobne sprawy i tak już zostanie na stałe w więzieniu... :))))))))))))))

  • 5. Data: 2012-04-25 15:20:45
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Przemek Lipski wrote:
> [...]
    > długi, problemy z ZUS i US. Po odsiedzeniu kolejnego wyroku znów
    > dostanie kolejny za podobne sprawy i tak już zostanie na stałe w

    czyli bardziej mu sie opłaca odrazu pojechac do Norwegii i zaciukać kilka
    osób...

  • 6. Data: 2012-04-25 17:31:57
    Od: "Przemek" <olowek5-to niepotrzebne@to tez.wp.pl>

    > czyli bardziej mu sie opłaca odrazu pojechac do Norwegii i zaciukać kilka
    > osób...

    Blizej ma do wawy i tych 460+100 matołów- a za to to moze nawet w zaswiatach
    bedzie jako dobry uczynek zaliczone

  • 7. Data: 2012-04-25 17:50:03
    Od: maruda <m...@n...com>

    W dniu 2012-04-25 17:31, Przemek pisze:
    > Użytkownik "Marek Dyjor"<m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Blizej ma do wawy i tych 460+100 matołów- a za to to moze nawet w zaswiatach
    > bedzie jako dobry uczynek zaliczone

    Niestety, ta banda dobrze wie czego się może spodziewać i sowicie płaci
    ochroniarzom. To dlatego Breivik strzelał do małolatów.

    --
    Dziękuję. Pozdrawiam Ten Maruda

  • 8. Data: 2012-04-26 05:34:03
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Przemek wrote:

    > Blizej ma do wawy i tych 460+100 matołów- a za to to moze nawet w
    > zaswiatach bedzie jako dobry uczynek zaliczone

    w Polsce raczej komfortowych zakładów karny brak, nie to co w Norwegii.

  • 9. Data: 2012-04-26 06:58:01
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Wed, 25 Apr 2012, Voltaire wrote:

    > Zastanawiałem się co się dzieje w sytuacji gdy osoba prowadząca DG niech
    > bedzie jednoosobową trafia z prawomocnym wyrokiem na 2 lata do więzienia.
    > Nie może wtedy wysyłać dokumentów ZUSowi, i do US.

    Do tego co w formie nieco żartobliwej przedstawili Ci poprzednicy,
    krótki hint: "pełnomocnik".

    > Nie ma też jak i z czego opłacać składek ZUS.
    > Czy z automatu taki delikwent jest "zawieszany"

    Z automatu nie.
    Przecież DG można (przez pełnomocnika) prowadzić również
    z więzenia, wyjatkiem jest dostanie zakazu prowadzenia DG
    w wyroku.

    pzdr, Gotfryd

  • 10. Data: 2012-04-26 21:27:39
    Od: "Zbynek Ltd." <s...@p...onet.pl>

    maruda napisał(a) :

    > Niestety, ta banda dobrze wie czego się może spodziewać i

    i utrudnia dostęp do broni ;-)

    Zbyszek
    PGP key: 0x5351FDE3

    wszystkie możliwości.]