  • 1. Data: 2012-04-25 15:49:00
    Temat: Oszukał mnie konsultant ORANGE jak wypowiedzieć umowę na firmę
    Od: adam <c...@g...com>

    Witam, otrzymałem od konsultantki Orange propozycje stałego łącza
    internetowego 6mb/s bez limitu transferu danych za pośrednictwem
    połączenia radiowego tzw. radiówka, zgodziłem się bo nie mogę mieć
    neostrady, Pani wielokrotnie zapewniała że jest to stałe łącze bez
    limitu wysyłania/odbierania danych i jeżeli nie spełni moich oczekiwań
    to mogę oddać do 10 dni bez żadnych konsekwencji. Otrzymałem paczkę,
    zdziwił mnie niski transfer internetu więc zadzwoniłem do orange i
    dowiedziałem się że mam pakiet 25gb. Zgłosiłem reklamację, oferty
    którą zaproponował mi konsultant nawet nie ma, oddać tego nie mogę bo
    mam ofertę na firmę.
    Jeżeli orange nie rozpatrzy reklamacji mimo oszustwa konsultanta co
    mam zrobić w tej kwestii? Czy ktoś z Was był w podobnej sytuacji?
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2012-04-25 15:57:49
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-04-25 15:49, adam pisze:
> [...]
    > limitu wysyłania/odbierania danych i jeżeli nie spełni moich oczekiwań
    > to mogę oddać do 10 dni bez żadnych konsekwencji.

    Nagrywałeś rozmowę?

> [...]
    > dowiedziałem się że mam pakiet 25gb. Zgłosiłem reklamację, oferty
    > którą zaproponował mi konsultant nawet nie ma, oddać tego nie mogę bo

    Jakie parametry były w umowie? Podpisałeś ją?
    > Jeżeli orange nie rozpatrzy reklamacji mimo oszustwa konsultanta co
    > mam zrobić w tej kwestii? Czy ktoś z Was był w podobnej sytuacji?

    Zgłosić na policję podejrzenie popełnienia oszustwa. Może nie zdążą
    jeszcze skasować nagrań.

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 3. Data: 2012-04-25 16:11:33
    Od: adam <c...@g...com>

    Umowę podpisałem niestety w ten dzień miałem trochę "nadarte" i
    spotkałem się z kurierem na mieście, przeczytałem tylko czy kwoty i
    długość umowy się zgadza, wiem moja wina ale kilkukrotnie już
    otrzymywałem oferty od konsultantów orange i nigdy mnie nie oszukali.
    Rozmów raczej nie skasowali bo w ten sam dzień zgłosiłem reklamację do
    orange i mają przesłuchać rozmowy i rozwiązać sprawę, ja tego tak nie
    zostawię jeżeli nie rozpatrzą reklamacji to zgłoszę sprawę na policję
    i do UKE.

  • 4. Data: 2012-04-25 17:25:44
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-04-25 16:11, adam pisze:
> [...]
    > orange i mają przesłuchać rozmowy i rozwiązać sprawę, ja tego tak nie
    > zostawię jeżeli nie rozpatrzą reklamacji to zgłoszę sprawę na policję

    W takim razie zgłaszanie skarg nic nie da. Możesz liczyć tylko na dobrą
    wolę Orange.

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 5. Data: 2012-04-26 12:21:34
    Od: "Marzena" <m...@g...pl>

    Użytkownik "adam" <c...@g...com> napisał w wiadomości
    t.googlegroups.com...
    Jeżeli orange nie rozpatrzy reklamacji mimo oszustwa konsultanta co
    mam zrobić w tej kwestii? Czy ktoś z Was był w podobnej sytuacji?
    (...)

    Miałam podobną sytuację, opisywałam ją tu:
    http://mojezakupycodzienne.blox.pl/2011/06/Satysfakc
    ja-klienta-Orange.html

    Załatwiono mnie pozytywnie, ale od tej pory jednak w ogóle nie chcę słuchac
    o nowych ofertach przez telefon (tym bardziej, ze najczęsciej dzwonią firmy
    partnerskie) i proszę o ewentualne przesłanie oferty na adres mailowy
    umieszczony w systemie Orange.

    marzatela
    ------------------
    http://www.szultaset.pl

  • 6. Data: 2012-05-04 21:02:09
    Od: adam <c...@g...com>

    W moim wypadku reklamacja odrzucona, rozmowy "przypadkowo" się
    zagubiły, jest to celowe działanie ORANGE, ale próbuje dalej iść z tą
    sprawą bo ładnie namieszali w umowie i rozmowach.

  • 7. Data: 2012-05-05 15:16:02
    Od: Icek <i...@d...pl>

    W dniu 2012-05-04 21:02, adam pisze:
    > W moim wypadku reklamacja odrzucona, rozmowy "przypadkowo" się
    > zagubiły, jest to celowe działanie ORANGE, ale próbuje dalej iść z tą
    > sprawą bo ładnie namieszali w umowie i rozmowach.

    celowo to nie przeczytałeś umowy. Celowo teraz oczerniasz konsultanta.
    Może źle zrozumiałeś ?

    Masz nauczkę, że trzeba czytać.

    Icek

  • 8. Data: 2012-05-05 16:09:25
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-05-05 15:16, Icek pisze:

    > Masz nauczkę, że trzeba czytać.

    Popieram. Niestety wątkotwórca po zawarciu pisemnej umowy jest na
    skazanej na porażkę pozycji.
    Teraz powinien się zastanowić na planowanymi działaniami, którymi może
    ściągnąć na siebie kłopoty.

    Ja na miejscu wątkotwórcy podkuliłbym ogon, z zawartej umowy skrzętnie
    korzystał aby jak najmniej na niej stracić, a po jej zakończeniu
    przeniósłbym się do konkurencyjnego usługodawcy.

    Co prawda ja też znam przypadek z Orange, w którym pisemna umowa
    zawierała co innego niż obiecywał konsultant, ale ta umowa nie została
    oficjalnie zawarta przez usługobiorcę. Co nie oznacza, że nie została
    zawarta przez Orange, ot tak dziwacznie wyszło, że nie wiadomo kto ją
    podpisał zamiast usługobiorcy :-)

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 9. Data: 2012-05-05 22:41:12
    Od: John Kołalsky <j...@k...invalid>

    Użytkownik "Icek" <i...@d...pl>

    > celowo to nie przeczytałeś umowy.

    Nie musiał czytać skoro mu ją przedstawiono

    > Celowo teraz oczerniasz konsultanta. Może źle zrozumiałeś ?

    Nic prostszego przesłuchać rozmowy.

    > Masz nauczkę, że trzeba czytać.

    Andersena

  • 10. Data: 2012-05-06 09:13:51
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-05-05 22:41, John Kołalsky pisze:

    > Użytkownik "Icek" <i...@d...pl>

    > Nie musiał czytać skoro mu ją przedstawiono

    A jakiś dowód na poparcie tego twierdzenia?

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek