eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy "zwykłe" ubezpieczenia AC/OC działają gdy pojazd jedzie jako pojazd uprzywilejowany? › Re: Czy "zwykłe" ubezpieczenia AC/OC działają gdy pojazd jedzie jako pojazd uprzywilejowany?
  • Data: 2017-03-12 17:10:27
    Temat: Re: Czy "zwykłe" ubezpieczenia AC/OC działają gdy pojazd jedzie jako pojazd uprzywilejowany?
    Od: Shrek <...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 12.03.2017 o 16:54, Liwiusz pisze:

    > Toż napisałem, że takie porównywanie prowadzi do głupot.

    Ależ skąd. Do głupot dopiero prowadzi, jak przenosisz problem na inny
    poziom abstakcji, rozważasz go tam a wnioski przenosisz z powrotem na
    inny poziom.

    Jeśli chcesz rozważać opłacalność to rozważasz ją na liczbach. I to
    działa. Jesli chcesz rozważać to na poziomie "bo ja lubię/chce", to się
    po prostu kwestii opłacalności nie rozważa, bo nie ma to na tym poziomie
    sensu. Chcesz i cię stać to bierzesz, nie chcesz to nie bierzesz i tyle.

    > Skoro robi to dobrowolnie, to znaczy że woli nie mieć XXXzł, ale mieć
    > ubezpieczenie.

    Co nijak nie oznacza, że mu się opłaca. Masz zaburzone wnioskowanie.

    > Śmieszny jesteś. Korwin to właśnie o ubezpieczeniach mówi to, co ty (że
    > się "nie opłacają").

    No to się w końcu wg niego opłacają czy nie?

    1 - opłacają się bo ludzie zawierają, znaczy się opłacają.
    2 - nie opłacają się bo Korwin mówi, że się nie opłacają.

    bzzzz.

    BTW - gdzie mówi, że się nie opłacają - bo obstawiam, że chodzi mu o OC
    i to nie o to czy się opłaca, tylko o to, ze jest przeciwko obowiązkowści.

    > A mamy tu taki przypadek?

    A bo to mało razy było - ubezpieczyciele ro kurwy i oszukujo!!!

    Shrek