eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy "zwykłe" ubezpieczenia AC/OC działają gdy pojazd jedzie jako pojazd uprzywilejowany? › Re: Czy "zwykłe" ubezpieczenia AC/OC działają gdy pojazd jedzie jako pojazd uprzywilejowany?
  • Data: 2017-03-12 20:39:51
    Temat: Re: Czy "zwykłe" ubezpieczenia AC/OC działają gdy pojazd jedzie jako pojazd uprzywilejowany?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-12 o 19:01, Budzik pisze:

    > To kwestia i ceny i proporcji bo ta proporcja determinuje ewentualny koszt.
    > Poza tym ta proporcja zaprzecza temu o czym pisałes wczesniej - ze kilka
    > lat płatnosci spowoduje spłacenie samcohodu.

    Nie bardzo wiem z jakiej mojej wypowiedzi wyciągnąłes taki wniosek.
    Nie mam takiego podejścia do składki, że ma sumować się do wartości
    samochodu.
    Wtedy nie byłoby to ubezpieczenie.

    > Tutaj tak nie ma, bo cena to tylko ok 1000 czyli realnei jeszcze mniej bo
    > KUP a z drugiej strony w porównaniu z cena auta to juz nie mamy kwestii
    > kilku lat a kilkadziesiat.

    Powtarzam - nie chodzi o cenę wyrażoną w składkach tylko o cenę w
    stosunku do
    zarobków czy stanu posiadania. Jeśli samochód o wartości 40tys jest dla
    Ciebie istotny w sensie stanu posiadania czy funkcjonowania firmy, to go
    ubezpieczasz za jakąś sensowną stawkę a jak masz odłożone na wszelki
    wypadek 200tys i jeździsz drugim - tez za 40tys, to możesz nawet nie
    odczuć utraty jednego.

    Podaję przesadne wartości, żeby przerysować granicę opłacalności.
    W rzeczywistości granica jest trudna do oszacowania
    - no risk no fun - jak to mówią :-)