eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy "zwykłe" ubezpieczenia AC/OC działają gdy pojazd jedzie jako pojazd uprzywilejowany? › Re: Czy "zwykłe" ubezpieczenia AC/OC działają gdy pojazd jedzie jako pojazd uprzywilejowany?
  • Data: 2017-03-12 19:01:05
    Temat: Re: Czy "zwykłe" ubezpieczenia AC/OC działają gdy pojazd jedzie jako pojazd uprzywilejowany?
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik cef c...@i...pl ...

    > To tylko kwestia ceny a nie proporcji.

    To kwestia i ceny i proporcji bo ta proporcja determinuje ewentualny koszt.
    Poza tym ta proporcja zaprzecza temu o czym pisałes wczesniej - ze kilka
    lat płatnosci spowoduje spłacenie samcohodu.
    Tutaj tak nie ma, bo cena to tylko ok 1000 czyli realnei jeszcze mniej bo
    KUP a z drugiej strony w porównaniu z cena auta to juz nie mamy kwestii
    kilku lat a kilkadziesiat.

    > Jeśli zakup samochodu jest dla Ciebie inwestycją, która determinuje
    > Twoje finanse
    > na długie lata, to ubezpieczasz. Jak masz do tego bardziej
    > "narzędziowe" podejście, to kupujesz następne, jak się trafi to takie
    > samo, a jak nie, to gorsze, byle jeździło i pełniło swoją funkcję.

    A to jest jasne jak słonce. Jeżeli wydatek na autko nie uszczupli twojego
    budzetu to mozesz niepłacenie potraktowac jako inwestycje.
    W tym przypadku z 40.000 zwrot roczny 800zł. Ale z szansa straty całego
    kapitalu. Słabo :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Za górami za lasami żył Bin Laden z Talibami, aż pewnego dnia we wtorek gdy