eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy "zwykłe" ubezpieczenia AC/OC działają gdy pojazd jedzie jako pojazd uprzywilejowany? › Re: Czy "zwykłe" ubezpieczenia AC/OC działają gdy pojazd jedzie jako pojazd uprzywilejowany?
  • Data: 2017-03-13 14:13:10
    Temat: Re: Czy "zwykłe" ubezpieczenia AC/OC działają gdy pojazd jedzie jako pojazd uprzywilejowany?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:oa3krt$def$...@n...news.atman.pl...
    W dniu 12.03.2017 o 14:47, Budzik pisze:

    >NIe ma bata - statystycznie ci się nie opłaca. Jak nie będziesz miał
    >ponadprzeciętnego pecha to opłaca się tą składkę choćby przepić -
    >przy statystycznym pechu odkładać, to sobie odkupisz i jeszcze trochę
    >na flaszkę zostanie,

    I tu wracamy do ilosci.
    Jesli statystycznie masz np 0.2 szkody calkowitej przez cale zycie, to
    owszem - statystycznie ubezpieczenie ci sie nie oplaca, ale komus sie
    ta 1 szkoda przydarza, a innym nie.
    Niech ona sie tobie przydarzy.

    Co innego z jakims drobnymi zarysowaniami parkingowymi, ubezpieczeniem
    opon, holowania itp - to ci sie przydarzy pare razy, to ubezpieczyciel
    wezmie wiecej w skladkach.

    Owszem, jest jeszcze kwestia wysokosci szkody - zakladajac, ze Cie
    stac, to mozesz zaryzykowac i pierwszy wariant - 20% szansy, ze
    bedziesz sobie tylko w brode plul, 80%, ze na startosc troche odlozysz
    :-)

    J.