eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy "zwykłe" ubezpieczenia AC/OC działają gdy pojazd jedzie jako pojazd uprzywilejowany? › Re: Czy "zwykłe" ubezpieczenia AC/OC działają gdy pojazd jedzie jako pojazd uprzywilejowany?
  • Data: 2017-03-13 14:22:34
    Temat: Re: Czy "zwykłe" ubezpieczenia AC/OC działają gdy pojazd jedzie jako pojazd uprzywilejowany?
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    dyskusyjnych:oa3lg6$ne3$...@n...news.atman.pl...
    >Wszyscy źle myślicie. Ubezpieczenie to nie jest totolotek, gdzie
    >celem jest wygrana pieniężna.
    >Ubezpieczenie to KOSZT, za który kupujemy sobie:
    >- możliwość posiadania samochodu pomimo jego utraty, w czasie gdy
    >jeszcze z tych mitycznych "uskładanych składek" nie uskładamy na nowy
    >pojazd

    Z tym akurat roznie bywa.
    Posiadanie to ja moge sobie z jednej pensji zalatwic. Albo i z
    oszczednosci, nawet po jednej skladce.
    Albo na kredyt - choc wtedy bank bedzie chcial miec AC.

    A ze nowe auto nie bedzie takie piekne jak stare ... no coz, trzeba
    sobie wytlumaczyc, ze jak sie nie umie jezdzic, to lepiej jezdzic
    starym zlomem :-)

    A ta wyplaca z AC to tez nie taka szybka, szybko to sie auto kupuje za
    gotowke z portfela :-)

    >- święty spokój.

    Tez roznie bywa.

    >I normalnym jest, że za powyższe korzyści się płaci. Kto nie chce,
    >nie musi. Jak ktoś miesiąc po kupnie samochodu bez problemu może
    >wyjąć z portfela ponownie taką sumę i kupić drugi samochód, to może
    >brak ubezpieczenia rozważać.

    No wlasnie - czy musi byc taka sama suma, i czy w ogole musi byc - bo
    mozna tez sobie powiedziec, ze fajnie bylo jezdzic samochodem, ale
    tramwajem tez jest fajnie.

    >Ale jak kogoś nie stać, to sytuacja "będę odkładał na nowy pojazd"
    >może oznaczać kilka lat bez samochodu.

    Nie dzis, gdy nowe-stare pojazdy sa za grosze.

    Poza tym nawet jak stac czlowieka, to jest kwestia wysokosci ryzyka -
    od czego z jednej strony zalezy wysokosc skladek, a z drugiej szansa
    na nieszczescie ...
    Jakby tak po staremu AC kosztowalo co roku 10% wartosci pojazdu
    rocznie, to bym chyba predko zrezygnowal ... ale na poczatek moze
    kupil :-)

    J.