eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy "zwykłe" ubezpieczenia AC/OC działają gdy pojazd jedzie jako pojazd uprzywilejowany? › Re: Czy "zwykłe" ubezpieczenia AC/OC działają gdy pojazd jedzie jako pojazd uprzywilejowany?
  • Data: 2017-03-12 16:54:52
    Temat: Re: Czy "zwykłe" ubezpieczenia AC/OC działają gdy pojazd jedzie jako pojazd uprzywilejowany?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-12 o 16:44, Shrek pisze:

    > Liczby - porównujesz warianty i wychodzi.

    Toż napisałem, że takie porównywanie prowadzi do głupot.

    > Nie rozważałbym. Co nie znaczy automatycznie, że jest ona opłacalne.

    No ale porównaj liczby - wydajesz 100, dostajesz 0, za Chiny się nie
    opłaca. Albo po prostu masz złą metodę.

    > Nieprawda - jeśli ktoś kupuje ubezpieczenie to znaczy tylko tyle, że
    > kupuje ubezpieczenie.

    Skoro robi to dobrowolnie, to znaczy że woli nie mieć XXXzł, ale mieć
    ubezpieczenie.

    > Z dupy założenie to i z dupy wnioski. Sorry, ale znowu mieszasz w
    > dyskusje jakieś kowrinowe utopie.

    Śmieszny jesteś. Korwin to właśnie o ubezpieczeniach mówi to, co ty (że
    się "nie opłacają").

    > A bo to mało umów zawarto, które
    > okazały się nieopłacalne lub niespełniające celów w jakich zostały
    > podpisane?

    A mamy tu taki przypadek? Nie zauważam. Przecież nikt nie kupuje
    ubezpieczenia dlatego, że na pewno w ciągu roku straci samochód. Od
    kilku postów próbuję ci wytłumaczyć, że to, że nie zaszła szkoda, nie
    oznacza, że ubezpieczony nic nie zyskał.

    --
    Liwiusz