eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy "zwykłe" ubezpieczenia AC/OC działają gdy pojazd jedzie jako pojazd uprzywilejowany? › Re: Czy "zwykłe" ubezpieczenia AC/OC działają gdy pojazd jedzie jako pojazd uprzywilejowany?
  • Data: 2017-03-12 17:13:06
    Temat: Re: Czy "zwykłe" ubezpieczenia AC/OC działają gdy pojazd jedzie jako pojazd uprzywilejowany?
    Od: cef <c...@i...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-12 o 14:47, Budzik pisze:

    > W takiej konfiguracji pełna zgoda.
    > A jak mam auto za 40 tysi, ubezpieczenie samo OC kosztuje 1300 a z AC 2100
    > to kalkulacja wygląda już inaczej.
    > Zwłaszcza jak parkuję pod blokiem a samochodem, zdarza się, jezdzi ktos
    > inny niz ja.

    To tylko kwestia ceny a nie proporcji.
    Jeśli zakup samochodu jest dla Ciebie inwestycją, która determinuje
    Twoje finanse
    na długie lata, to ubezpieczasz. Jak masz do tego bardziej "narzędziowe"
    podejście, to kupujesz następne, jak się trafi to takie samo,
    a jak nie, to gorsze, byle jeździło i pełniło swoją funkcję.