eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy "zwykłe" ubezpieczenia AC/OC działają gdy pojazd jedzie jako pojazd uprzywilejowany? › Re: Czy "zwykłe" ubezpieczenia AC/OC działają gdy pojazd jedzie jako pojazd uprzywilejowany?
  • Data: 2017-03-12 21:39:06
    Temat: Re: Czy "zwykłe" ubezpieczenia AC/OC działają gdy pojazd jedzie jako pojazd uprzywilejowany?
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2017-03-12 o 21:33, Shrek pisze:

    > Za to ty uważasz, że opłacalne. Co jest bzdurą.

    Nawet nie mam samochodu, więc oczywistym jest, że dla mnie byłoby
    nieopłacalne.

    Niemniej jednak tysiące kierowców kupują, więc wg nich jest opłacalne.
    Bo - powtórzę jak dla dziecka - ubezpieczenie to nie jest lokata
    bankowa, że opłacalność wyraża się, czy się więcej wyjmie, niż włoży. *W
    ubezpieczeniu nie kupujesz zysku*.

    > Sorry, ale nie chce mi się czytać kilkuset stron korwina. To tam gdzie
    > były szpikulce w kierownicy?

    Nie pamiętam. Ale była analogia do "króla, który miał wszystkie
    samochody, i jego synów".

    > EOT.

    Nawyzywał, pokazał niewiedzę i niezrozumienie, cóż innego zostało.
    Pozostaje tylko mieć nadzieję, że wytrwasz w postanowieniu, ku uciesze
    reszty.

    --
    Liwiusz