  • 21. Data: 2010-11-28 14:55:04
    Temat: Re: Czy wolno zbanować klienta?
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    > Ale *w zupełności* podzielam Twoje oburzenie co do stosowania
    > przesadzonych "środków odwetowych".

    W ogóle Allegro jest dziwne. Jak kiedyś wycofałem się z zakupu, to
    dostałem punkt karny i po 3 punktach mają mi zablokować konto. A jak
    sprzedawca mnie olewa i wycofuje się ze sprzedaży, to mogę tylko mu
    napisać komentarza negatywnego.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 22. Data: 2010-11-28 15:23:10
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    Dnia 2010-11-28 15:55, Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek napisał:

> [...]
    > dostałem punkt karny i po 3 punktach mają mi zablokować konto. A jak
    > sprzedawca mnie olewa i wycofuje się ze sprzedaży, to mogę tylko mu

    Bo nie rozumiesz istoty działania allegro czyli zarabiania pieniędzy.
    Wycofałeś się, sprzedający nie zapłacił prowizji, właściciel portalu
    nie dostał zysku czyli poniósł stratę. Punkt karny to i tak mało
    za takie przewinienie. Jak wycofał się sprzedający to profilaktycznie
    zapłacił prowizję więc szczęśliwe allegro nie będzie mu głowy
    zawracać czymś tak nieważnym jak zawiedziony klient.

    Pozdrawiam

  • 23. Data: 2010-11-28 15:32:01
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-28 16:23, RadoslawF pisze:

    > Bo nie rozumiesz istoty działania allegro czyli zarabiania pieniędzy.

    Parafrazując - allegro dopuści do negowania 90% swoich dogmatów, ale nie
    dopuści do negowania 10% swoich dochodów.

    --
    Liwiusz

  • 24. Data: 2010-11-28 16:01:07
    Temat: Re: Re: Czy wolno zbanować klienta?
    Od: allegrowy żuczek <b...@m...pl>

    użytkownik "Gotfryd Smolik news" <s...@s...com.pl> napisał:
    > Zwraca się ten, kto ma w tym interes. Widocznie allegro swojego
    > interesu w pójściu do sądu nie widzi: nie zrobią tak jak klient chce
    > i tyle, oni się ze swoim stanowiskiem zgadzają :[

    skoro allegro ma interes w tym że niby ja naruszyłem ich regulamin
    to niech się zwróci z tym do sądu a nie nakazuje mi to zrobić,
    teraz nauczony dyskusją tak będę z allegro dyskutował!
    Pozdrawiam, allegrowy żuczek.

  • 25. Data: 2010-11-29 08:57:01
    Od: Tapatik <t...@b...spamu>

    > No taki, Ĺźe alledrogo go zbanowaĹ?o za karÄ? i nie chcÄ? mu zaĹ?oĹźyÄ? konta,
    > bo jest persnona bez grata.

    Po czym poznaja, ze to On? Po adresie mailowym? To niech zalozy inny.

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 26. Data: 2010-11-29 09:23:38
    Od: Tapatik <t...@b...spamu>

    Przemku, ja tego wszystkiego nie rozumiem.

    Kto został zbanowany? Kolega, czy Jego mama?

    Kto teraz nie może założyć konta i dlaczego?

    Czy Twój kolega w ogóle próbował założyć konto na allegro. czy też po
    prostu wygodniej Mu stwierdzić, że "nie mogę założyć konta, kup mi to
    czy tamto, a i jeszcze zapłać jeśli możesz, kasę oddam w przyszłym
    tygodniu".

    --
    Pozdrawiam,
    Tapatik

  • 27. Data: 2010-11-29 09:49:34
    Od: Gotfryd Smolik news <s...@s...com.pl>

    On Sun, 28 Nov 2010, allegrowy żuczek wrote:

    > skoro allegro ma interes w tym że niby ja naruszyłem ich regulamin
    > to niech się zwróci z tym do sądu a nie nakazuje mi to zrobić,

    Ale allegro, w rozumieniu prawa, nic Ci nie "nakazuje".
    Nie może.
    Stwierdzenie "wyświadczymy usługę, *jeżeli*..." nie jest nakazem!
    Po prostu zbanuje klienta z którym nie chce współpracować.
    I to klient znajdzie się w pozycji "jak się nie podoba to do sądu".

    > teraz nauczony dyskusją tak będę z allegro dyskutował!

    Problem w tym, że oni nie będą chcieli :)

    pzdr, Gotfryd

  • 28. Data: 2010-11-29 11:50:22
    Od: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>

    W dniu 29.11.2010 09:57, Tapatik pisze:

    > Po czym poznaja, ze to On? Po adresie mailowym? To niech zalozy inny.

    Po danych miszczu, po danych.

    --
    Przemysław Adam Śmiejek

  • 29. Data: 2010-11-29 16:32:51
    Od: w...@a...pl (Wemif)

    Tapatik <t...@b...spamu> wrote:

    > Czy Twój kolega w ogóle próbował założyć konto na allegro. czy też po
    > prostu wygodniej Mu stwierdzić, że "nie mogę założyć konta, kup mi to

    Kiedyś czytałem dyskusję, że allegro banuje dany adres korespondencyjny,
    na który wysyła kod aktywacyjny listem, ale nie wiem jak w tej chwili
    to wygląda.

    a.

  • 30. Data: 2010-11-29 19:08:19
    Od: allegrowy żuczek <b...@m...pl>

> [...]
    > Po prostu zbanuje klienta z którym nie chce współpracować.
    > I to klient znajdzie się w pozycji "jak się nie podoba to do sądu".

    zbanuje jakim prawem? przecież oboje mają zawartą umowę, jeśli chce kogoś
    banować to do sądu!

    > Problem w tym, że oni nie będą chcieli :)

    teraz już wiem.

    pozdrawiam, allegrowy żuczek.