  • 1. Data: 2010-11-24 08:43:15
    Temat: Kodeks karny - art. 258
    Od: "Krystian Gaik" <k...@g...pl>

    Witam,

    zaglądam gościnnie na waszą grupę, bo poszukuję pilnie informacji o kodeksie
    karnym.
    Konkretnie szukam aktualnej wersji kodeksu (w internecie można znaleźć różne,
    a na stronie Ministerstwa Sprawiedliwości - wydawałoby się, że podstawowego
    źródła takich informacji - niczego się nie dowiedziałem), a jeszcze
    konkretniej pełnego brzmienia artykułu 258 kk.

    Znalazłem takie wersje:

    http://karne.pl/karny.html

    http://prawo.interia.pl/kodeksy?aid=7717&s=7

    http://prawo.money.pl/akty-prawne/ujednolicone-akty-
    prawne/kodeks-karny

    Jak widać, trzy różne :/.

    Czy ktoś uprzejmy z tej grupy mógłby mnie poratować jakimś linkiem do
    aktualnego kk? Gdzie w ogóle najlepiej jest szukać informacji o aktualnych
    aktach prawnych w Polsce?

    --
    Pozdrawiam,
    Krystian Gaik

  • 2. Data: 2010-11-24 08:57:38
    Temat: Re: Kodeks karny - art. 258
    Od: "ZibiT" <n...@o...eu>

    Aktualne:

    http://karne.pl/karny.html

    http://prawo.money.pl/akty-prawne/ujednolicone-akty-
    prawne/kodeks-karny

    Pzdr.

  • 3. Data: 2010-11-24 09:53:34
    Od: "Krystian Gaik" <k...@g...pl>

    ZibiT <n...@o...eu> napisał(a):

    > Aktualne:
    >
    > http://karne.pl/karny.html
    >
    > http://prawo.money.pl/akty-prawne/ujednolicone-akty-
    prawne/kodeks-karny

    > Pzdr.

    Dzięki!

    --
    Pozdrawiam,
    Krystian Gaik

  • 4. Data: 2010-11-24 10:11:49
    Od: Dominik & Co <d...@c...invalid>

    W dniu 24-11-2010 09:43, Krystian Gaik rzecze:

    > Czy ktoś uprzejmy z tej grupy mógłby mnie poratować jakimś linkiem do
    > aktualnego kk? Gdzie w ogóle najlepiej jest szukać informacji o aktualnych
    > aktach prawnych w Polsce?

    Chyba najlepiej http://isap.sejm.gov.pl/

    0553+2010%2409%2404&min=1

    --
    Dominik (& kąpany)

  • 5. Data: 2010-11-24 10:17:44
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2010-11-24 11:11, Dominik & Co pisze:
    > W dniu 24-11-2010 09:43, Krystian Gaik rzecze:

    > Chyba najlepiej http://isap.sejm.gov.pl/
    >
    > http://isap.sejm.gov.pl/DetailsServlet?id=WDU1997088
    0553+2010%2409%2404&min=1

    Niewygodne i niepraktyczne. Polecam www.polskieustawy.com

    --
    Liwiusz

  • 6. Data: 2010-11-24 11:40:52
    Od: "mecenas" <m...@o...pl>

    Tekst aktualny

    art. 258. § 1.

    Kto bierze udział w zorganizowanej grupie albo związku mających na celu
    popełnienie przestępstwa lub przestępstwa skarbowego,
    2. Jeżeli grupa albo związek określone w § 1 mają charakter zbrojny albo
    mają na celu popełnienie przestępstwa o charakterze terrorystycznym, sprawca
    § 3. Kto grupę albo związek określone w § 1 w tym mające charakter zbrojny
    zakłada lub taką grupą albo związkiem kieruje,
    podlega karze pozbawienia wolności od roku do lat 10.
    § 4. Kto grupę albo związek mające na celu popełnienie przestępstwa o
    charakterze terrorystycznym zakłada lub taką grupą lub związkiem kieruje,
    podlega karze pozbawienia wolności na czas nie krótszy od lat 3.

    Michał