    From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy wolno zbanować klienta?
    Date: Sun, 28 Nov 2010 16:23:10 +0100

    Dnia 2010-11-28 15:55, Użytkownik Przemysław Adam Śmiejek napisał:

    > W ogóle Allegro jest dziwne. Jak kiedyś wycofałem się z zakupu, to
    > dostałem punkt karny i po 3 punktach mają mi zablokować konto. A jak
    > sprzedawca mnie olewa i wycofuje się ze sprzedaży, to mogę tylko mu
    > napisać komentarza negatywnego.

    Bo nie rozumiesz istoty działania allegro czyli zarabiania pieniędzy.
    Wycofałeś się, sprzedający nie zapłacił prowizji, właściciel portalu
    nie dostał zysku czyli poniósł stratę. Punkt karny to i tak mało
    za takie przewinienie. Jak wycofał się sprzedający to profilaktycznie
    zapłacił prowizję więc szczęśliwe allegro nie będzie mu głowy
    zawracać czymś tak nieważnym jak zawiedziony klient.