eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy uczelnia wyższa (UW) ma prawo wyciągać konsekwencje wobec poza uczelnianej (nie studenckiej) aktywności studentów? [Środa donosi] › Re: Czy uczelnia wyższa (UW) ma prawo wyciągać konsekwencje wobec poza uczelnianej (nie studenckiej) aktywności studentów? [Środa donosi]
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    From: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>
    Subject: Re: Czy uczelnia wyższa (UW) ma prawo wyciągać konsekwencje wobec poza
    uczelnianej (nie studenckiej) aktywności studentów? [Środa donosi]
    Date: Thu, 17 May 2018 02:50:11 GMT

    On 2018-05-17, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    > Ty jesteś idiotą który nie widzi gdzie jego interpretacje w kilku
    > krokach zaprowadzą?

    Jak bierzesz czynny udział w burdzie gdzie jej uczestnicy dopuszczaja
    się łamania prawa to spodziewaszz sie niby czego? Pójdziesz z kolegami
    faszystami na włam, demolkę albo pobijecie jakiegoś Żyda czy Araba to
    też twoja dupa pownna się ostać i będziesz skamlał na publicznych
    forach, że wolność twoją szkalują? Z całą pewnością z nas 2ch to nie ja
    jestem tu idiotą.

    > Jak mi się wydaje dawniej demonstracje ONR były rutynowo zakazywane
    > (nie dostawały zezwolenia). Potem przyszli geje którym marszu zakazano
    > (we Wrocławiu?) i którzy wywalczyli prawo do manifestacji nie tylko
    > sobie ale wszystkim, _także ONR_. Wiec jak sądzisz że na wyrzucaniu
    > studentów "faszystów" z UW przez czujny aktyw profesorów się skończy to
    > kulturalnie opisać cię nie potrafię.

    Nie zrozumiałeś. Nigdzie nie napisałem, aby karać za udział w
    zgromadzeniach tylko dlatego, że sa pod sztandarem takim a nie innym.
    Odpowietrz się więc może zdziebko i staraj sie zrozumiec co zostało
    napisane.

    --
    Marcin