eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy uczelnia wyższa (UW) ma prawo wyciągać konsekwencje wobec poza uczelnianej (nie studenckiej) aktywności studentów? [Środa donosi] › Re: Czy uczelnia wyższa (UW) ma prawo wyciągać konsekwencje wobec poza uczelnianej (nie studenckiej) aktywności studentów? [Środa donosi]
  • Data: 2018-05-17 05:48:44
    Temat: Re: Czy uczelnia wyższa (UW) ma prawo wyciągać konsekwencje wobec poza uczelnianej (nie studenckiej) aktywności studentów? [Środa donosi]
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-05-17, A. Filip <a...@p...pl> wrote:
    > Czyli każdy student blokujący "niewłaściwy marsz" którego jakiś
    > policjant oskarży o naruszenie swojej nietykalności cielesnej
    > na podstawie logiki listu "czujnego aktywu profesorów" będzie
    > podpadał to sankcje dyscyplinarne uczelni?

    Jak dla mnie, to powinno być na zasadzie badania indywidualnych
    przypadków. Jeśli faktycznie złamał prawo, to moga byc sankcje
    dyscyplinarne. A jeśli ktoś uczestniczy w legalnym zgromadzeniu, gdzie
    manifestował zupełnie legalnie swoje poglądy, to oczywiście nie.

    No chyba, że status uczelni przewiduje i nazywa pewne zachowania
    niezaleznie od ich legalności. W końcu nie ma przymusu studiowania w
    konkretnym miejscu, a wybierając to konkretne miejsce student zgadza się
    przestrzegac pewnych ustaleń/regulaminów.

    --
    Marcin