eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy uczelnia wyższa (UW) ma prawo wyciągać konsekwencje wobec poza uczelnianej (nie studenckiej) aktywności studentów? [Środa donosi] › Re: Czy uczelnia wyższa (UW) ma prawo wyciągać konsekwencje wobec poza uczelnianej (nie studenckiej) aktywności studentów? [Środa donosi]
  • Data: 2018-05-17 02:26:44
    Temat: Re: Czy uczelnia wyższa (UW) ma prawo wyciągać konsekwencje wobec poza uczelnianej (nie studenckiej) aktywności studentów? [Środa donosi]
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com> szukaj wiadomości tego autora

    On 2018-05-16, A. Filip <a...@p...pl> wrote:

    > Policja rutynowo _ochrania_ nielegalne zgromadzenia? WOW!

    Ale to nie jest tak, że jak bierzesz udział w nielegalnym zgromadzeniu
    to mozna Cie pobic lub odstrzelić, albo nie udzielić potrzebującemu
    uczestnikowi pomocy. Ochrona dobra (zycie, zdrowie, ruchomości etc.), itp.

    > Ochrona policji sama w sobie niczego nie przesądza ale inaczej ustawia
    > domysły.

    Prawda, ale powyższego faktu to nie zmienia. Zresztą zgromadzenie było
    zapewne legalne bo PÓŹNIEJSZY fakt manifestowania na nim jakiś-tam
    tresci nie czyni samego zgłoszonego zgromadzenia nielegalnym. Publiczne
    manifestowanie określonych treści jest nielegalne.

    I teraz Ty, jako praworządny uczestnik takiego marszu, widząc te treści,
    i będąc swiadomym litery prawa, powinieneś przynajmniej porzucić to
    towarzystwo a nie leźć, machac kijem czy wymachiwać inną szmatą.

    --
    Marcin