  • 11. Data: 2012-12-15 18:20:32
    Temat: Re: Czy to jest reklama wprowadzająca w błąd
    Od: "wizyta" <zenekk___ @go2.pl>

    > Czy taka reklama jest zgodna z prawem?
    a jak kupujesz pizze z pieknym wydrukiem na opakowaniu a w srodku zmokniete
    gowno...
    to co wtedy mowisz?

  • 12. Data: 2012-12-15 18:23:14
    Od: z <z...@u...pl>

    W dniu 2012-12-15 00:35, m pisze:
    > Jak już się czepiasz tałatajstwa że nie umie używać ojczystego języka,
    > to byś sam może mógł użyć poprawnie słowa "moher"?

    Dzięki. Trzymanie się zasad prawa i ortografii oraz dbanie o czytelność
    wypowiedzi powinna być dla nas najwyższym nakazem. ;-)

  • 13. Data: 2012-12-15 19:44:46
    Od: Liwiusz <l...@b...tego.poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-12-15 17:56, Budzik pisze:
    > Oczywiście że były - "szczegóły oferty znajdują się itd"

    To tym bardziej każdy dorosły człowiek wie, aby "przed użyciem" zapoznać
    się itd.

    --
    Liwiusz

  • 14. Data: 2012-12-15 22:43:34
    Od: Daniel Pyra <d...@s...be.gazeta.pl>

    W dniu 15.12.2012 18:17, spp pisze:

    > No właśnie - reklama nie jest ofertą.

    Czy naprawdę już została unieważniona Ustawa o Przeciwdziałaniu
    Nieuczciwym Praktykom Rynkowym, czy też nie jej nie bierze na poważnie?
    Nie ma znaczenia, czy reklama jest czy nie jest ofertą - nigdy nie może
    wprowadzać w błąd.

    Pozdr.!
    (D)

  • 15. Data: 2012-12-16 09:15:36
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-12-15 22:43, Daniel Pyra pisze:

> [...]
    > Nieuczciwym Praktykom Rynkowym, czy też nie jej nie bierze na poważnie?
    > Nie ma znaczenia, czy reklama jest czy nie jest ofertą - nigdy nie może

    A gdzie wprowadza?

    --
    spp

  • 16. Data: 2012-12-16 16:25:04
    Od: Daniel Pyra <d...@s...be.gazeta.pl>

    W dniu 16.12.2012 09:15, spp pisze:

    > A gdzie wprowadza?

    W przypadku przedstawionym w pierwszym poście tego wątku? Pomyśl.

    Pozdr.!
    (D)

  • 17. Data: 2012-12-16 17:42:26
    Od: spp <s...@g...pl>

    W dniu 2012-12-16 16:25, Daniel Pyra pisze:

    > W przypadku przedstawionym w pierwszym poście tego wątku? Pomyśl.

    No właśnie - myślę i nie wierzę jednodaniowym reklamom. :)

    Był tutaj niedawno prawie identyczny wątek:
    "Router do każdego internetu.
    Spełnia wymagania annex B, szybkość transmisji ... itd."

    No i autor wątku też uwierzył w pierwsze zdanie, resztę pominął.

    --
    spp

  • 18. Data: 2012-12-16 17:47:03
    Od: "Jarek S." <p...@g...pl>

    Użytkownik "wizyta" <zenekk___ @go2.pl> napisał w wiadomości

    > a jak kupujesz pizze z pieknym wydrukiem na opakowaniu a w srodku
    > zmokniete gowno...
    > to co wtedy mowisz?

    Ja wtedy mówię: o qrwa, jakie zmoknięte gówno.....

  • 19. Data: 2012-12-16 23:30:55
    Od: Borys Pogoreło <b...@p...edu.leszno>

    Dnia Sat, 15 Dec 2012 22:43:34 +0100, Daniel Pyra napisał(a):

    > Czy naprawdę już została unieważniona Ustawa o Przeciwdziałaniu
    > Nieuczciwym Praktykom Rynkowym, czy też nie jej nie bierze na poważnie?

    UOKiK wielu takich naprostował, ale dopiero po fakcie. Z tego co pamiętam,
    to oberwało się m.in. PKO za liczenie oprocentowania dla 18 miesięcy czy
    też Vobisowi za reklamę typu "notebook z modemem za 1zł".

    Jeśli autorowi chciałoby się to zgłosić, to za jakiś czas może poczuje
    satysfakcję :)

    --
    Borys Pogoreło
    borys(#)leszno,edu,pl

  • 20. Data: 2012-12-17 11:44:30
    Od: n...@t...net.pl

    W dniu sobota, 15 grudnia 2012 22:43:34 UTC+1 użytkownik Daniel Pyra napisał:

    > Nie ma znaczenia, czy reklama jest czy nie jest ofertą - nigdy nie może
    >
    > wprowadzać w błąd.

    Zapamietaj. Nie wierz słowom - patrz na rzeczywistość.
    A rzeczywistość jest taka:

    REKLAMY ZAWSZE KŁAMIĄ.

    One są tylko wielkim szyldem, który ma zwrócić
    uwagę na towar. Jaki ten towar jest w rzeczywistości
    musisz sam sprawdzić i to jak najdokładniej.

    Święte słowa o Jeżusku to też tylko reklama.
    Wielkie słowa naszych kaczek to też tylko reklama.

    Jaka jest rzeczywistość każdy mądry widzi.

    Donek wali z grubej rury - Nasz naród jest wielki...
    ale ja wiem, że taki maluczki i służuncy obcym nacjom.

    Andrzej.