  • 131. Data: 2013-05-16 20:45:59
    Temat: Re: Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
    Od: "WhiteD" <...@...pl>

    Użytkownik "John Kołalsky" <j...@k...invalid> napisał w wiadomości
    news:kn35mu$dlv$1@mx1.internetia.pl...

    > Jak pies boi się złodzieja to spieprza do budy a nie szczeka

    Pies który się boi potrafi też naprawdę solidnie ugryść... Miałam jednego
    takiego, włamywacz vs pies zdecydowanie nie obronny; a i tak było ze 20 szwów...
    Spanikowany pińczerek 1 włamywacz 0...
    A policjanci to bywają częściej jednak hmm owczarkami; więc i zęby większe :P.

    WhiteD

  • 132. Data: 2013-05-16 20:52:55
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 16 May 2013 20:13:19 +0200, WhiteD napisał(a):

    > A po co drogówce strzelby? Strzelby miewa czasem prewencja zmotoryzowana; ale
    > też nie zawsze.

    Do zatrzymywania pojazdow.

    J.

  • 133. Data: 2013-05-16 22:16:04
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 16 May 2013 20:32:59 +0200, WhiteD napisał(a):
    > Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > Poprawka - faktycznie mamy jakieś kałasze, ale raczej już na etapie dogorywania.
    > Aktualnie wszyscy jarają się H&K... Ale drogówka to raczej na strzelnicy, bo na
    > kontrole to im tego nikt nie da. Raczej spotkasz w GSR czy AT...

    > Ale nie jako drogówka, dziecko drogie toć drogówka jest od kontroli drogowej a
    > nie szturmowania...

    Roznych sie kontroluje na drodze.
    Skradzione mercedesy, skradzione tiry, transporty narkotykow ...
    ja im tam w legitymacje nie zagladalem - prewencja drogowa, czy
    drogowka z AT .. dosc ze strzelac nie umieli i im zabawki zabrali :-)

    > A to w drogówce mają jakieś inne codzień?

    Komendant rozkaze, to beda mieli zadania specjalne :-)

    > Jak każda inna kompania reprezentacyjna reprezentacyjna. Nigdy nie oglądałeś
    > żadnej imprezy z maszerowaniem i takie tam? Tam wszyscy mają flagi, karabiny z
    > bagnetami i ładnie maszerują.

    No ale policjant z bagnetem ? Czy rozporzadzenie na to pozwala :-P

    J.

  • 134. Data: 2013-05-16 22:32:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello WhiteD,

    Thursday, May 16, 2013, 8:13:19 PM, you wrote:

    > A po co drogówce strzelby?

    Żeby można było przestrzelić chłodnicę breneką. W koła można śrutem
    walić.

    [...]

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 135. Data: 2013-05-16 23:34:07
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-05-14 17:57, OcL pisze:

    > /Ciach pierdoły/
    > Idź może chłopie na rower, bo bredzisz jak potłuczony.
    Mistrz! Pompki odrobione?

  • 136. Data: 2013-05-16 23:35:26
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    > Argumentacja pały.

    Złość Barszcza. Roman ja Ci powiadam weź się za sport, chodź by babington.
    Szacuneczek

  • 137. Data: 2013-05-16 23:38:38
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-05-15 00:15, K pisze:
> [...]
    Ja bym się zesrał w majty jak by taki wielki chuj mnie straszył.
    Nie ważne czy gruby czy nie. Co najmniej dwóch sportówców emerytów
    grubasów znałem a 20 letnich synków znawców Lechac i Warki to po
    nieprzespanej nocy by rozjebali w drobny mak.
    Ile pompek zrobisz? Ile KM przebiegniesz bez postoju?

    > ciekawe co bys pierdolil jakby tucznik np pobil albo zabil kontrolujacego.

    Zdziwnie;/
    Fajnie się pierdzi przed PC, ale już na macie jest ciężko a co dopiero
    na ulicy!

  • 138. Data: 2013-05-17 01:00:53
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-05-16 23:35, hisjusz pisze:

    > babington.

    a co to kurwa jest ?

  • 139. Data: 2013-05-17 03:05:30
    Od: witek <w...@g...pl.invalid>

    http://pl.wiktionary.org/wiki/kurwa

  • 140. Data: 2013-05-17 07:52:42
    Od: januszek <j...@p...irc.pl>

    the_foe napisa?(a):

    [...]

    > odnotowałem, po prostu nie zwróciłem uwagi komu odpowiadam. Chętnie bym
    > przeprosił, ale chamom i chamkom taki przywilej wzajemnego poszanowania,
    > nie przysługuje.

    Przyganiał kocioł garnkowi...

    j.

    --