    From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo,pl.misc.samochody,pl.pregierz
    Subject: Re: Czy to jest legalne w tym dzikim kraju?
    Date: Thu, 16 May 2013 22:16:04 +0200

    Dnia Thu, 16 May 2013 20:32:59 +0200, WhiteD napisał(a):
    > Użytkownik "J.F" <j...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    [...]
    > Poprawka - faktycznie mamy jakieś kałasze, ale raczej już na etapie dogorywania.
    > Aktualnie wszyscy jarają się H&K... Ale drogówka to raczej na strzelnicy, bo na
    > kontrole to im tego nikt nie da. Raczej spotkasz w GSR czy AT...

    > Ale nie jako drogówka, dziecko drogie toć drogówka jest od kontroli drogowej a
    > nie szturmowania...

    Roznych sie kontroluje na drodze.
    Skradzione mercedesy, skradzione tiry, transporty narkotykow ...
    ja im tam w legitymacje nie zagladalem - prewencja drogowa, czy
    drogowka z AT .. dosc ze strzelac nie umieli i im zabawki zabrali :-)

    > A to w drogówce mają jakieś inne codzień?

    Komendant rozkaze, to beda mieli zadania specjalne :-)

    > Jak każda inna kompania reprezentacyjna reprezentacyjna. Nigdy nie oglądałeś
    > żadnej imprezy z maszerowaniem i takie tam? Tam wszyscy mają flagi, karabiny z
    > bagnetami i ładnie maszerują.

    No ale policjant z bagnetem ? Czy rozporzadzenie na to pozwala :-P

    J.