  • 11. Data: 2006-07-14 18:01:38
    Temat: Re: Czy spółdzielnia może tak postąpić?
    Od: o`rety <o`rety@pl.pl>

    Użytkownik mvoicem napisał:

    > Zakładam że jesteś członkiem spółdzielni mieszkaniowej.
    >
    > Są 2 wyjścia: albo spółdzielnia przeprowadza dochodzenie, ustala kto
    > kradnie i jego obciąża stratami, albo straty pokrywa spółdzielnia.
    >
    > Pierwsze wyjście prawdopodobnie by kosztowało więcej niż straty, a wynik
    > niepewny.
    >
    > Zaś drugie wyjście oznacza ni mniej ni więcej tylko to że właśnie ty za
    > to zapłacisz (razem z innymi).
    >
    > p. m.
    czyli gdybym nie byl czlonkiem spoldzielni, to moglbym im odmowic
    placenia w takim wypadku?

  • 12. Data: 2006-07-14 21:01:47
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    Big Jack wrote:
    > W wiadomości: news:e9873k$1tk$4@inews.gazeta.pl

    > Umowę o co? Mam spółdzielcze właśnościowe prawo do lokalu, członkiem
    > spółdzielni nie jestem, wodomierz mam, a umowy ze spóldzielnią nie mam.
    > Jak ewentualnie będą rozstrzygane takie problemy i na jakiej podstawie?

    Na podstawie uchwały walnego zgromadzenia mieszkańców, które to
    przegłosowało taki a nie inny sposób rozliczania wody.

  • 13. Data: 2006-07-14 21:04:13
    Od: witek <w...@s...poczta.gazeta.pl.invalid>

    o`rety wrote:
    > czyli gdybym nie byl czlonkiem spoldzielni, to moglbym im odmowic
    > placenia w takim wypadku?

    Dostałbyś do podpisania umowę na dostawę mediów od spółdzielni, bo to
    ona jest właścicielami rur i byłoby w niej napisane dokładnie to samo.

  • 14. Data: 2006-07-15 13:20:22
    Od: "Big Jack" <m...@h...fdfyez.aw>

    W wiadomości: news:e990ns$5g3$1@inews.gazeta.pl
    użytkownik *witek* napisał(a):

    > Na podstawie uchwały walnego zgromadzenia mieszkańców, które to
    > przegłosowało taki a nie inny sposób rozliczania wody.

    Jak mieszkańców? Walne zgromadzenie może być członków. Ja nie będąc
    członkiem spóldzielni nie mam ani prawa, ani obowiązku być na ich
    zebraniach.

    --
    Big Jack
    //////

  • 15. Data: 2006-07-16 10:37:46
    Od: Przemek <c...@p...nospam.pf.pl>

    Sender Bell napisał(a):

    > A wszyscy lokatorzy mają liczniki ?
    > U mnie dopłacają tylko ci co ich nie mają.

    Tak wszyscy mają. Dla mnie to troche śmieszne, bo ktoś będzie kradł a ja
    mam płacić, bo spółdzielni nie chce się dochodzić kto kradnie. :(

    Przemek