  • 71. Data: 2021-08-18 01:42:30
    Temat: Re: Czy spalenie kościoła (razy 5 w Kanadzie) to "hate crime"?
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-08-17, Robert Tomasik <r...@g...pl> wrote:

    > Homoseksualizmu nie trzeba delegalizować, tylko powiedzieć sobie
    > otwarcie, że nie jest to normalność i tyle. W społeczeństwie żyje cała

    A 2% ludzi ma zielone oczy. Nie ma sensu bawić się w okreslenia typu
    normalność czy nie. Jeśli w danej populacji w dlugim okresie czasu
    utrzymuje się jakiś znaczący statystycznie odsetek osobników o dowolnej
    cesze, to jest to raczej coś dla danej populacji typowego.

    > masa ludzi nie do końca mających poglądy zgodne ze "standardami", ale
    > dokąd to nikomu szkody nie wyrządza, to ich sprawa. Jeśli dwóch
    > dorosłych facetów uważa, ze bedzie im razem dobrze, to ich sprawa. Dokąd
    > nie będą przymuszać do uznania tej sytuacji na standard, albo domagać
    > się dostarczenia im dziecka do wychowania, to nikt nie powinien
    > protestować. To sprawa tych ludzi.

    Nie wiem skąd wytrzasnąłeś takie głupoty, że ktoś kogoś do czegoś
    zmusza, w tym do dostarczania dziecka do wychowania. Z jednej strony
    walczysz z nierzetelntymi mediami, z drugie wygląda, że dajesz się
    wkręcić taniej propagandzie kościelnej, albo właśnie medialnej.

    --
    Marcin

  • 72. Data: 2021-08-18 02:01:49
    Od: Marcin Debowski <a...@I...zoho.com>

    On 2021-08-17, J.F <j...@p...onet.pl> wrote:
    > Dziecko dorosnie, zrobi sie przystojny mlodzieniec ...

    > Oraz tego dziecka/mlodzienca ...

    Bo w rodzinie hetero jak trafi się piekna panna to samiec jest
    kastrowany. Tych par już troche jest, powinny być jakies statystyki.

    O, tu coś jest:
    https://www.tandfonline.com/doi/full/10.1080/1092675
    0903313278

    Ale próbka par homo jest bardzo mała. Mimo tego raczej widać, że nie są
    to żadne znaczące różnice.

    --
    Marcin

  • 73. Data: 2021-08-18 10:07:44
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 17 Aug 2021 23:42:23 +0200, Animka napisał(a):

    > A Ty jakie masz zaburzenia? To, że jesteś starym kawalerem to wiadomo.

    Animko o małym rozumku, słoneczko ty moje, gdyby głupota potrafiła latać
    to byś już orbitowała bez pomocy Muska :) Wciąż cię nękają hakerzy i
    banksterzy?
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 74. Data: 2021-08-18 10:08:51
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 17.08.2021 o 21:12, J.F pisze:

    > No to nie wiem - typowa/przecietna raczej dziecku krzywdy nie zrobi,

    No. To tak samo jak typowa para gejów.

    > poza moze zapisaniem na religie ...

    Czyli to na plus dla gejów ateistów...

    > Dziecko dorosnie, zrobi sie przystojny mlodzieniec ...

    No i?

    > Oraz tego dziecka/mlodzienca ...

    To tak jak u par hetero.
    U nich też kiedyś dziecko dorośnie, zrobi się przystojny młodzieniec...
    albo ładna laska...

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 75. Data: 2021-08-18 10:14:59
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-18-sierpnia-2021 o 02:01, Marcin Debowski pisze:
    > Ale próbka par homo jest bardzo mała. Mimo tego raczej widać, że nie są
    > to żadne znaczące różnice.

    Postaw się w sytuacji dziecka wepchniętego do gejowskiej "rodziny"
    Skąd wiesz że nie chciałbyś jednak HETERO

    I co? Odszkodowanie od państwa za szkody moralne i wieloletnie męczarnie?

    A tak państwo jest kryte. Miałeś pecha ;-)

  • 76. Data: 2021-08-18 10:17:45
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-17-sierpnia-2021 o 22:48, Jacek Maciejewski pisze:
    > Jakich to przywilejów oni żądają?

    Takich których nie mają MAŁŻEŃSKIECH
    Wszystko inne potrzebne do życia mają.

    Nie zaczynaj flejma. Wszyscy wiedzą o co chodzi.

  • 77. Data: 2021-08-18 10:20:32
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu środa-18-sierpnia-2021 o 01:42, Marcin Debowski pisze:
    > znaczący statystycznie odsetek osobników o dowolnej
    > cesze, to jest to raczej coś dla danej populacji typowego.

    Typowy na tyle że nie ma powodu się nim zajmować BARDZIEJ niż tymi z
    zielonymi oczami.
    Zielonoocy nie żądają dodatków i ulg podatkowych bo mają OCZY ;-)

  • 78. Data: 2021-08-18 10:26:34
    Od: Kviat <k...@n...dla.spamu.pl>

    W dniu 18.08.2021 o 10:14, _Master_ pisze:

    > Postaw się w sytuacji dziecka wepchniętego do gejowskiej "rodziny"
    > Skąd wiesz że nie chciałbyś jednak HETERO

    https://pl.wikipedia.org/wiki/Rodzicielstwo_os%C3%B3
    b_LGBT

    "Istnieje jednak konsensus naukowy, że dzieci par jednopłciowych
    rozwijają się tak samo dobrze jak dzieci par heteroseksualnych(...). Nie
    wykazano, żeby orientacja seksualna lub tożsamość płciowa rodziców miały
    negatywny wpływ na rozwój dzieci(...). Przekonanie, że dzieci potrzebują
    zarówno matki, jak i ojca, nie znajduje potwierdzenia w badaniach
    naukowych(...). Wyniki niektórych badań, w których dopasowano do siebie
    rodziny, sugerują, że umiejętności rodzicielskie gejów i lesbijek mogą
    być nawet lepsze niż umiejętności heteroseksualnych rodziców(...)."

    > I co? Odszkodowanie od państwa za szkody moralne i wieloletnie męczarnie?

    Za jakie szkody i za jakie męczarnie?

    > A tak państwo jest kryte. Miałeś pecha ;-)

    Większego niż poniższe?

    https://dziennikzachodni.pl/ojciec-pedofil-od-lat-gw
    alcil-i-zastraszal-corke-w-szczekocinach-wykorzystal
    -tez-jej-kolezanke-przyznal-sie-przed-prokuratorem/a
    r/c1-15261956

    https://gazetawroclawska.pl/ojciec-zgwalcil-corke-i-
    znecal-sie-nad-rodzina/ar/3891017

    Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.

    Powrotu do zdrowia życzę.
    Piotr

  • 79. Data: 2021-08-18 10:39:25
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 18 Aug 2021 10:26:34 +0200, Kviat napisał(a):

    > Inne przykłady znajdziesz samodzielnie.

    Dorzucę kamyczek do tego ogródka, jaki trafił się w dzisiejszym
    przeglądzie wiadomości:
    https://www.msn.com/pl-pl/wiadomosci/polska/ekwador-
    co-roku-ponad-3-tys-dziewczynek-rodzi-przed-14-rokie
    m-%c5%bcycia-z-powodu-gwa%c5%82tu/ar-AANqCeK
    Bardzo katolickie państwo, jak Polska. A mężczyźni wszędzie tacy sami.
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 80. Data: 2021-08-18 10:42:06
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Wed, 18 Aug 2021 10:17:45 +0200, _Master_ napisał(a):

    > Takich których nie mają MAŁŻEŃSKIECH
    > Wszystko inne potrzebne do życia mają.
    >
    > Nie zaczynaj flejma. Wszyscy wiedzą o co chodzi.

    Bałwan jesteś, polskiego nie znasz. Od kiedy to co mają wszyscy (z
    wyjątkiem niewielkiej dyskryminowanej grupy) nazywa się przywilejem? Oni
    się domagają normy, tego co już wszyscy mają.
    --
    Jacek
    -I hate haters-