  • 61. Data: 2021-08-17 19:56:38
    Temat: Re: Czy spalenie kościoła (razy 5 w Kanadzie) to "hate crime"?
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 Aug 2021 19:26:51 +0200, Jacek Maciejewski wrote:

    > Miałem tu okazję już powiedzieć i powtórzę: Gdybym miał zdechnąć za
    > młodu i musiałbym powierzyć wychowywanie swoich dzieci jakimś obcym, to
    > wolałbym aby to była ateistyczna para homo aniżeli typowa rodzina
    > katolicka.

    W jakim sensie "typowa"?

    Ja bym tam chlopca parze ped** nie powierzal.

    J.

  • 62. Data: 2021-08-17 20:11:53
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 17 Aug 2021 19:56:38 +0200, J.F napisał(a):

    > W jakim sensie "typowa"?
    W każdym :)

    > Ja bym tam chlopca parze ped** nie powierzal.
    Nie bądź jak bałwan ącki, nie myl pedofilii z homoseksualizmem. A poza
    tym, to twoja sprawa. Prawo nie zabrania głupcowi wychować swoje dzieci
    na głupców :)

    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 63. Data: 2021-08-17 21:12:24
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Tue, 17 Aug 2021 20:11:53 +0200, Jacek Maciejewski wrote:
    > W każdym :)

    No to nie wiem - typowa/przecietna raczej dziecku krzywdy nie zrobi,
    poza moze zapisaniem na religie ...

    > Nie bądź jak bałwan ącki, nie myl pedofilii z homoseksualizmem.

    Dziecko dorosnie, zrobi sie przystojny mlodzieniec ...

    > A poza tym, to twoja sprawa.

    Oraz tego dziecka/mlodzienca ...

    > Prawo nie zabrania głupcowi wychować swoje dzieci
    > na głupców :)

    J.

  • 64. Data: 2021-08-17 21:29:21
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-17-sierpnia-2021 o 18:03, J.F pisze:
    > to w zasadzie nikomu nie przeszkadza.

    Wystarczy jeden powód.

    Przywileje małżeńskie KOSZTUJĄ.

    Nie zgadzam się aby moje podatki finansowały przywileje gejów.

    Jak geje chcą zmienić obowiązujące prawo to niech zbiorą większość
    sejmową, zmienią prawo i wprowadzą małżeństwa/związki (dotowane) a ja
    się wtedy podporządkuję takiemu prawu.
    Można sobie pójść do notariusza i 99% potrzeb zaspokoić ;-) BEZ
    DOTOWANIA. Ale to widać ZA MAŁO. Apetyty są WIĘKSZE.
    Jak na razie metodą na CHAMA, jak Putin na Krymie nic nie wskórają. ;-)
    PO co to bicie piany?

  • 65. Data: 2021-08-17 21:32:09
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    Musisz sobie uświadomić że żyjesz w TFUuuudemokracji. Gdzie większość
    ZAWSZE GŁUPSZA decyduje o Twoim życiu.

    Jak to sobie uświadomisz to Twoje życie będzie prostsze.

    Geje też niech sobie to uświadomią ;-)

  • 66. Data: 2021-08-17 21:40:38
    Od: _Master_ <M...@...pl>

    W dniu wtorek-17-sierpnia-2021 o 20:11, Jacek Maciejewski pisze:
    > Nie bądź jak bałwan ącki, nie myl pedofilii z homoseksualizmem. A poza
    > tym, to twoja sprawa. Prawo nie zabrania głupcowi wychować swoje dzieci
    > na głupców:)

    Sprytnie ZBACZACIE w stereotypy i unikanie sedna problemu.

    A SEDNEM jest ŻĄDANIE przez gejów PRZYWILEJÓW argumentując męczeństwem
    nietolerancją, gorszym samopoczuciem...
    Ich NIEDOLA jest LEPSZA niż NASZA. IM SIĘ NALEŻY

  • 67. Data: 2021-08-17 22:48:28
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Tue, 17 Aug 2021 21:40:38 +0200, _Master_ napisał(a):

    > ŻĄDANIE przez gejów PRZYWILEJÓW

    Jakich to przywilejów oni żądają?
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 68. Data: 2021-08-17 23:38:37
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    W dniu 2021-08-17 o 18:03, J.F pisze:

    > Czy taki opor jest przed tym przywilejem ... pomijajac kwestie
    > ideoligiczne, to w zasadzie nikomu nie przeszkadza.
    > Nie jest tez jakos istotne - pomijajac sprawy spadkowe i podatkowe.
    >
    > Ale kolejnym krokiem bedzie adopcja dzieci :-)

    No i dlaczego się cieszysz?

    --
    animka

  • 69. Data: 2021-08-17 23:40:13
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

> [...]
    > młodu i musiałbym powierzyć wychowywanie swoich dzieci jakimś obcym, to
    > wolałbym aby to była ateistyczna para homo aniżeli typowa rodzina

    No i koniecznie żydowska ;-)

    --
    animka

  • 70. Data: 2021-08-17 23:42:23
    Od: Animka <a...@t...ja.wp.pl>

    > Widać żeś kompletnym nieukiem i nigdy słowa z żadnym homo nie
    > zamieniłeś. Nie przeczytałeś żadnej beletrystyki na ten temat, nie znasz
    > żadnych badań socjologicznych. Mylisz pedofilię z homoseksualizmem.
    > Żyjesz w świecie swojej chorej wyobraźni. Zapewne masz już dzieci. Być
    > może córkę. Wiesz że ma ona 10% szansy na to byś ją molestował
    > seksualnie, potencjalny dziesięcioprocentowy pedofilu? Wiesz że twoje
    > dziecko, każde, ma 5% szansy na to że będzie miało zaburzenia tożsamości
    > seksualnej?

    A Ty jakie masz zaburzenia? To, że jesteś starym kawalerem to wiadomo.

    --
    animka