eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy śmierć kliniczna kończy karę dożywotniego więzienia? :-) [USA/Iowa] › Re: Czy śmierć kliniczna kończy karę dożywotniego więzienia? :-) [USA/Iowa]
  • Data: 2019-11-12 18:32:52
    Temat: Re: Czy śmierć kliniczna kończy karę dożywotniego więzienia? :-) [USA/Iowa]
    Od: "A. Filip" <a...@p...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Shrek <...@w...pl> pisze:

    > Tak jak pisałem - skoro umarł, to pochować i po problemie.

    Ależ ty spłycasz ten głęboki prawniczy problem. Umarł "na chwilę" i
    został przywrócony do życia wbrew swoim dyspozycjom na piśmie.
    Szanse na wyjście z pierdla miał "mizerne" (w wersji dla niego
    optymistycznej) ale czy trzeba od razu robić z sędziów idących
    na prawniczą łatwiznę leniwych idiotów? :-)

    --
    A. Filip