  • 1. Data: 2002-03-11 19:07:32
    Temat: Czy operator gsm moze wydac druga karte sim prepaid z tym samym numerem ?
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Czy operator gsm moze wydac druga karte sim prepaid z tym samym numerem
    ?

    Problem jest taki.
    Mam karte sim prepaid gsm.
    Karta jest wyjeta z telefonu i zadzwonilem przypadkowo na numer jaki
    jest na karcie i zglosila sie osba osoba.
    Mojej karty z tym numerem nie mozna zalogowac do sieci, moze jest
    niewazna, nie wiem, ale jaka jest podstawa prawna, dopuszczajaca
    wydawanie przez operatora kolejnej karty sim z tym samym numerem ?

    Numer telefonu wydaje sie byc dana osobowa, gdyz identyfikuje osobe
    i chcialbym miec mozliwosc zastrzezenia, aby w przypadku nie
    przedluzenia karty gsm prepaid, moj numer nie zostal nadany innej osobie
    za miesiac, pol roku, czy rok.

    Przeciez nawet gdy ja rezygnuje z prepaida, to moj numer przechowuja w
    ksiazkach telefonicznych karty sim inne osoby i moga kiedys zadzwonic i
    polacza sie z obca osoba.

    Prosze o te paragrafy ustawy, ktore reguluja przydzielanie tych samych
    numerow gsm innym abonentom.

    Jacek

  • 2. Data: 2002-03-11 22:21:28
    Od: "Marcin" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > Czy operator gsm moze wydac druga karte sim prepaid z tym samym numerem
    > ?

    Operator nigdy nie wydaje dwóch kart SIM z tym samym numerem działających
    jednocześnie.

> [...]
    > niewazna, nie wiem, ale jaka jest podstawa prawna, dopuszczajaca
    > wydawanie przez operatora kolejnej karty sim z tym samym numerem ?

    Twojej karty nie mozna zalogowac bo nie uzupełniałes konta przez np. 12
    miesiecy i karta stracila waznosc.

> [...]
    > polacza sie z obca osoba.
    >
    > Prosze o te paragrafy ustawy, ktore reguluja przydzielanie tych samych

    To tak jakby wynająć sobie mieszkanie np. w miejscowosci Smolec, kod 62-123,
    ul.Smolcowa 99/9 potem przestac za nie placic ale żądać aby nikt inny juz
    nie korzystal z tego adresu bo twoi znajomi mają go w swoich notesach.

    Pozdrawiam,
    Marcin

  • 3. Data: 2002-03-11 23:59:03
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Marcin wrote:

> [...]
    > jednocześnie.

    > Twojej karty nie mozna zalogowac bo nie uzupełniałes konta przez np. 12
    Mozliwe. Ja sie z tym nie spieram.
    Na karcie sim i plastiku nie ma terminu waznosci, numer nalezy do serii
    606 xxx xxx.

> [...]
    > ul.Smolcowa 99/9 potem przestac za nie placic ale żądać aby nikt inny juz
    > nie korzystal z tego adresu bo twoi znajomi mają go w swoich notesach.

    Analogia jest bledna poniewaz technicznie jest mozliwe nadawanie zawsze
    nowych numerow gsm
    i po wyczerpaniu kolejnego miliona zmiana prefixu i kolejny milion
    numerow do nadania.
    Jak latwo zauwazyc, mozna nadac 100 milionow numerow telefonow gsm bez
    kolizji z numerami stacjonarnymi,
    a po wprowadzeniu prefixow operatorow miliard numerow gsm stoi do
    dyspozycji.

    Chcialem sie jedynie zapytac ktory paragraf umowy z operatorem GSM lub
    prawa telekomunikacyjnego reguluje te sprawy i jak ta regulacja
    konkretnie wyglada w przypadku operatora gsm i dlaczego jest
    dopuszczalna, gdy
    limit liczbowy nie istnieje.
    Kupujac prepaida nie znalazlem tego punktu w umowie.

    "Niewazna" karta prepaid nie loguje sie do sieci, ale tez telefon nie
    mowi ze jest wadliwa, czy niewazna.

    Jacek

  • 4. Data: 2002-03-12 01:39:02
    Od: "Slawek 'IDEall' Fydryk" <s...@k...tpnet.lt>

    "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał...

    > "Niewazna" karta prepaid nie loguje sie do sieci, ale tez
    > telefon nie mowi ze jest wadliwa, czy niewazna.

    Gdyby mówił, usłyszałbyś: "Nie chce mi się z Tobą gadać".

    SF

  • 5. Data: 2002-03-12 09:10:48
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    A jaki "artykul" mowi ze numer telefonu jest twoja wlasnoscia? Nie
    zaplaciles i numer wrocil do Ery.To ich numer i moga robic z nim
    cokolwiek.Ty nie masz do niego zadnych praw.

    Leszek

  • 6. Data: 2002-03-12 09:12:36
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Prosze o te paragrafy ustawy, ktore reguluja przydzielanie tych
> [...]

    Popros o to operatora.

    Leszek

  • 7. Data: 2002-03-12 09:22:49
    Od: "blad" <b...@W...pl>

    Użytkownik "Jacek"

    > Analogia jest bledna poniewaz technicznie jest mozliwe nadawanie zawsze
    > nowych numerow gsm

    analogia jest swietna, nie mieszkasz juz pod tym adresem i nie mozesz żądać
    żeby inni tam nie zamieszkali - a wg ciebie JEST MOŻLIWA ZMIANA ADRESU,
    np nowa nazwa ulicy ;-))
    *** blad ***

  • 8. Data: 2002-03-12 15:50:18
    Od: "Andrzej Lawa" <a...@l...com>

    Użytkownik "Marcin" <m...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > >

    > Operator nigdy nie wydaje dwóch kart SIM z tym samym numerem działających
    > jednocześnie.

    [ciach]

    EXPIERD WARNING!!!!!

    Uważaj, z kim dyskutujesz - to nie ma sensu ;)

  • 9. Data: 2002-03-12 16:01:59
    Temat: Re:
    Od: Jacek <g...@p...onet.pl>

    Andrzej Lawa wrote:

    ..

    > Uważaj, z kim dyskutujesz - to nie ma sensu ;)

    dokladnie
    wynocha stad spamerze

  • 10. Data: 2002-03-12 16:06:28
    Od: "Leszek" <l...@m...icpnet.pl>

    Użytkownik "Andrzej Lawa" <a...@l...com> napisał w
    wiadomości news:a6l84a$jvf$1@news.tpi.pl...

    > Uważaj, z kim dyskutujesz - to nie ma sensu ;)

    Twoja uwaga jest bez sensu.Nic swoim postem nie wniosles do tematu.Nie
    masz ochoty-nie dyskutuj !