eGospodarka.plPrawoGrupypl.soc.prawoCzy operator gsm moze wydac druga karte sim prepaid z tym samym numerem ? › Re: Czy operator gsm moze wydac druga karte sim prepaid z tym samym numerem ?
    From: Jacek <g...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.soc.prawo
    Subject: Re: Czy operator gsm moze wydac druga karte sim prepaid z tym samym numerem
    ?
    Date: Tue, 12 Mar 2002 00:59:03 +0100

    Marcin wrote:

    > Użytkownik "Jacek" <g...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    > >

    > Operator nigdy nie wydaje dwóch kart SIM z tym samym numerem działających
    > jednocześnie.

    > Twojej karty nie mozna zalogowac bo nie uzupełniałes konta przez np. 12
    > miesiecy i karta stracila waznosc.
    Mozliwe. Ja sie z tym nie spieram.
    Na karcie sim i plastiku nie ma terminu waznosci, numer nalezy do serii
    606 xxx xxx.

    > To tak jakby wynająć sobie mieszkanie np. w miejscowosci Smolec, kod 62-123,
    > ul.Smolcowa 99/9 potem przestac za nie placic ale żądać aby nikt inny juz
    > nie korzystal z tego adresu bo twoi znajomi mają go w swoich notesach.

    Analogia jest bledna poniewaz technicznie jest mozliwe nadawanie zawsze
    nowych numerow gsm
    i po wyczerpaniu kolejnego miliona zmiana prefixu i kolejny milion
    numerow do nadania.
    Jak latwo zauwazyc, mozna nadac 100 milionow numerow telefonow gsm bez
    kolizji z numerami stacjonarnymi,
    a po wprowadzeniu prefixow operatorow miliard numerow gsm stoi do
    dyspozycji.

    Chcialem sie jedynie zapytac ktory paragraf umowy z operatorem GSM lub
    prawa telekomunikacyjnego reguluje te sprawy i jak ta regulacja
    konkretnie wyglada w przypadku operatora gsm i dlaczego jest
    dopuszczalna, gdy
    limit liczbowy nie istnieje.
    Kupujac prepaida nie znalazlem tego punktu w umowie.

    "Niewazna" karta prepaid nie loguje sie do sieci, ale tez telefon nie
    mowi ze jest wadliwa, czy niewazna.

    Jacek