  • 1. Data: 2002-03-11 18:53:11
    Temat: Zabuzanie - rekompensata - wierzytelnosc Skarbu Panstwa
    Od: "Neko" <m...@p...wp.pl>

    Mam pytanie moze ktos sie orientuje.

    Dostalem wlasnie decyzje o nabyciu prawa do mienia pozostawionego poza
    graniacami kraju (tereny wschodnie - okreg lwowski).
    Decyzja ta daje prawo do realizacji uprawnien jako spadkobiercy wlasciciela
    mienia nieruchomego pozostawionego poza granicami kraju w zwiazku z wojna
    rozpoczeta w 1939 roku (cytat)

    Decyzja ta upowaznia do przetargu (teoretycznie, bo praktycznie kiepsko to
    wyglada, tym bardziej jak aktualny rzad uwalil w trybie pilnym mozliwosc
    stawania do przetargu za posrednictwem Agencji Mienia Wojskowego).

    Z zwiazku z tym mam pytanie. Czy mam prawo ten papierek sprzedac i czy sa
    jakies podmioty ktore maja uprawnienia do
    skupu _wierzytelnosci Skarbu Panstwa_

    Moze ktos bedzie wiedzial i w ogole jakby ktos mial jakakolwiek wiedze
    w postawionej sprawie to bylbym wdzieczny za jakakolwiek porade.

    Neko