  • 1. Data: 2002-03-11 17:21:34
    Temat: lipiec 2001 ustawa alulująca poprzednia o najmielokali
    Od: m...@p...onet.pl (Andrzej z Zaborza)

    Wiyam
    Nie mam przy sobie ksero więc numerków żadnych nie podaję.
    Ale moje pytanie jest ogólne.
    Zniknął zapis o tym że małżonkowie stają sie współnajemcami lokalu
    choćby umowa była tylko na jednego z nich
    Teraz jest że jeśli dostali mieszkanie w czasie trwania małżeństwa to
    są współnajemcami
    Moje pytanie jest takie:
    Jaki status ma małżonek nie figurujący w umowie najmu lokalu.
    Czyli mieszkanie dostała przed ślubem druga strona w obliczu nowej
    ustawy

    I jeszcze jedno:
    W nowej ustawie jest zapis, że stara jest nieważna i...
    Że zapisy nowej ustawy mają zastosowanie do stosunków prawnych
    powstałych przed dniem jej wejścia w zycie!

    Czy oznacza to, że np tytuł prawny współnajemcy nabyty na mocy
    starej ustawy z powodu wejścia w związek małżeński zostaje odebrany?!
    Możecie mi to wytłumaczyć, czy można zabrać prawa nabyte?
    Dzięki za zainteresowanie

    --
    ==============
    Pozdro Andrzej

    "Panie pobłogosław ten święty granat ręczny
    który rozwali nieprzyjacioły moje, na malutkie
    kawałeczki w łasce Twojej"

    begin I_Love_Micro$oft_(KLEZ).mp3

  • 2. Data: 2002-03-13 20:48:15
    Od: Andrzej z Zaborza <m...@p...onet.pl>

    Hmmm... jest tu jeszcze ktoś?
    Mam wrażnie że gadam do siebie...
    Chyba się nikt nie obraził o moja piosenkę?
    Hę?

  • 3. Data: 2002-03-13 22:53:46
    Od: Kaja <f...@f...pl>

    Andrzej z Zaborza napisał(a):

    > Hmmm... jest tu jeszcze ktoś?
    > Mam wrażnie że gadam do siebie...
    > Chyba się nikt nie obraził o moja piosenkę?
    > Hę?

    Lulaj, lulaj dalej :-)

    Pozdrawiam,
    --
    Kaja

  • 4. Data: 2002-03-14 21:29:54
    Od: Andrzej z Zaborza <m...@p...onet.pl>

    Wed, 13 Mar 2002 23:53:46 +0100, Kaja tak się wyraził(a):

    > Lulaj, lulaj dalej :-)

    Ja bez kolacji (znaczy opdpowiedzi) nie chcę spać!
    Czy pragnę aż tak wiele? :|